کد خبر : 1736018 | 18 بهمن 1399 ساعت 15:57 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاکدل دور از دوران آمادگی و گلزنی (عکس)

مهاجم آلومینیوم در دو مسابقه اخیر از روند گلزنی و شرایط خوب گذشته‌اش خارج شده است.

به گزارش "ورزش سه"، حامد پاکدل در حال حاضر بهترین گلزن آلومینیوم اراک با ۶ گل زده است، اما او در دو دیدار حساس اخیرشان مقابل تراکتور و سایپا از روند گلزنی همیشگی‌اش خارج شده و نتوانسته آمارش را بهتر کند.

او پس از آنکه در نیم‌فصل اول سال گذشته دوران ناموفقی در پارس جنوبی جم داشت، یک سال قبل در نقل و انتقالات زمستانی راهی آلومینیوم اراک شد و زیر نظر رسول خطیبی کار کرد تا صعود به لیگ برتر را به همراه این تیم تجربه کند.

 

پاکدل نخستین گل خود در لیگ برتر با پیراهن آلومینیوم را در هفته پنجم مقابل ماشین‌سازی و تیمی که به همراه خطیبی در آن حضور داشت، به ثمر رساند و پس از دبل در آن دیدار، برابر صنعت نفت، ذوب‌آهن(۲ بار) و پرسپولیس گلزنی کرد ولی اکنون این مهاجم در شرایط خوبی به سر نمی‌برد.

 

1569940

 

او در دیدار هفته سیزدهم مقابل تراکتور مثل همیشه سر حال نبود و دیروز هم برابر سایپا دو موقعیت خوبی که به دست آورد را هدر داد و با خودخواهی و پاس ندادن به بازیکنان هم‌دست، کاری کرد تا دو فرصت جدی آلومینیوم از دست برود و شوت‌های او راهی اوت شود.

پاکدل که در دیدار مقابل پرسپولیس هم به غیر از یک گل با ضربه پشت سر موقعیت خاصی به وجود نیاورد، در ۱۸۰ دقیقه گذشته هم اثری از آن مهاجم زهردار همیشگی و آماده نداشته تا در روز گل نزدن این مهاجم راس آلومینیوم، اراکی‌ها نیز از رسیدن به سه امتیاز برابر سایپا ناکام بماند.

 

1569941

دیدگاه‌ها