کد خبر : 1736026 | 18 بهمن 1399 ساعت 16:28 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

هری مگوایر:

منچستر برای قهرمانی باید اورتون را ببرد

مدافع ارزشمند یونایتد معتقد است راه قهرمانی از پیروزی بر اورتون می گذرد.

منچستر برای قهرمانی باید اورتون را ببرد

به گزارش "ورزش سه" منچستریونایتد امشب باید در دیداری حساس در لیگ برتر به دیدار اورتون برود. تقابل اوله گنار سولسشر و کارلو آنچلوتی برای این دیدار حساسیت بالایی ایجاد کرده است. یونایتد در جدول رده بندی تیم دوم است و همچنان امیدوار به گرفتن سیتی و کسب عنوان قهرمانی.

 

 

1557687

 

 

هری مگوایر، کاپیتان تیم منچستریونایتد پیش از این دیدار گفت:« بازی با اورتون همیشه سختی‌های زیادی دارد و این بار نیز شرایط همین گونه است. اورتون تیم سخت کوشی است و مهاجمان قدری دارد که شناخت خیلی خوبی از آن‌ها دارم. با این حال عقیده دارم شکست دادن این تیم یک نقطه عطف بزرگ برای ما خواهد بود تا بتوانیم به سوی قهرمانی گام برداریم.

حریفان ما نیز در هفته‌های اخیر امتیازهایی از دست دادند ولی نباید تمرکز خودمان را بر هم بزنیم. باید تنها روی کار خودمان متمرکز شویم و به فکر شکست دادن حریف باشیم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و خیلی فرصت است تا بتوان امتیازهای از دست رفته را جبران کرد. حتم دارم با درایت کادرفنی در بازی‌های پیش رو دوباره تیم قدری خواهیم بود و امتیازهایی از دست رفته را جبران خواهیم کرد.»

 

 

1555784

 

 

منچستریونایتد باید بعد از این دیدار خود را برای بازی حساس با وستهام در جام حذفی آماده کند که این دیدار نیز در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر برگزار می شود. یونایتد در دور قبلی رقابت‌ها لیورپول را حذف کرد و حالا برای رسیدن به مرحله بعد باید تیم دیوید مویس را کنار بزند. 

دیدگاه‌ها