کد خبر : 1736028 | 18 بهمن 1399 ساعت 16:40 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ خبر داد

غیبت احتمالی خریدهای جدید لیورپول برابر سیتی

به نظر نمی رسد که دو مدافع جدید لیورپول فردا حداقل از ابتدا برابر سیتی به میدان بروند.

غیبت احتمالی خریدهای جدید لیورپول برابر سیتی

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی لیورپول و منچسترسیتی، یورگن کلوپ تایید کرد که بعید است از اوزان کاباک و بن دیویس دو مدافع تازه به خدمت گرفته شده خود در ترکیب استفاده کند. 

 

 

1567270

 

 

 لیورپول روز یکشنبه در آنفیلد میزبان صدرنشین لیگ برتر است و هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی کار را برای این تیم دشوار خواهد کرد و امیدهای آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی را کمرنگ می‌کند.

تیم کلوپ در حال حاضر در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و هفت امتیاز با سیتی صدرنشین که یک بازی کمتر نیز انجام داده فاصله گرفته است. لیورپول می‌تواند با پیروزی در این بازی شرایط را تا حدودی برای خودش بهبود ببخشد.

 

 

1568346

 

 

آنها دو مدافع میانی جدید نیز در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفته‌اند اما شاید مربی آلمانی در چنین دیدار حساسی از آنها استفاده نکند.

کلوپ در این باره به خبرنگاران گفت:«البته که دو مدافع جدید، نیروی کمکی خوبی برای ادامه فصل خواهند بود و این بهترین خبر ممکن در روز پایانی انتقالات ژانویه بود. اکنون وظیفه من این است که هر دو بازیکن را هر چه سریع تر برای حضور در ترکیب اصلی مهیا کنم و به آنها اطلاعات کافی از سبک بازی مان بدهم.

بازی در نقش یک مدافع در تیمی مثل لیورپول ساده نیست و برای میدان دادن به مدافعان جدید، نمی توان به سرعت عمل کرد. این پست حساس تر از پست های دیگر است. هر دو باید در تمرینات خوب کار کنند و سپس خواهیم دید، چقدر سریع به ترکیب اضافه خواهند شد.»

 

 

1569951

 

دیدگاه‌ها