کد خبر : 1736039 | 18 بهمن 1399 ساعت 17:15 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل بیماری

نیمار غایب احتمالی پی اس جی در "لوکلاسیک"

نیمار به احتمال زیاد در بازی فردای پی اس جی برابر مارسی حاضر نخواهد بود.

نیمار غایب احتمالی پی اس جی در "لوکلاسیک"

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی فردا باید به زمین مارسی برود و محکوم به پیروزی در بازی بزرگ این هفته لوشامپیونا ملقب به "لوکلاسیک" است. برای این بازی احتمالا نیمار غایب خواهد بود.

 

 

1569961

 

 

ستاره برزیلی که دیروز تولد 29 سالگی خود را جشن گرفت، به دلیل مشکلات گوارشی امروز تمرین نکرد و باشگاه پی اس جی در بیانیه ای اعلام کرد که در مورد سفر نیمار به مارسی به زودی تصمیم گیری خواهد شد. در حال حاضر احتمال غیبت نیمار بالا پیش بینی می شود.

 

پی اس جی در صورت شکست در این بازی فاصله اش با لیل صدرنشین به شش امتیاز افزایش خواهد یافت و موناکو در صورت پیروزی در بازی خود، با پاریسی ها از لحاظ امتیاز برابر می شود.

 

 

1569962

 

 

در بازی فردا غیبت کیلور ناواس قطعی است ولی مارکو وراتی و مارکینیوش توانسته اند خود را به موقع برسانند. غیبت نیمار بدون شک خبر بدی برای پی اس جی خواهد بود. در بازی رفت مارسی توانست پی اس جی را در پاریس شکست دهد ولی در سوپرکاپ پی اس جی انتقام گرفت و عنوان قهرمانی را با شکست مارسی کسب کرد. غیبت نیمار دوئل او با آلوارو بازیکن اسپانیایی مارسی را نیز منتفی می کند. دو بازیکن در بازی رفت تنش و دعوای پرحاشیه ای داشتند و تا هفته ها سوژه رسانه ها بودند.

 

دیدگاه‌ها