کد خبر : 1736054 | 18 بهمن 1399 ساعت 18:12 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جدید چلسی از بوندسلیگا می آید

سه گزینه دفاعی از بوندسلیگا مورد توجه چلسی و توماس توخل قرار گرفته اند.

ستاره جدید چلسی از بوندسلیگا می آید

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در همین بدو ورود به رختکن چلسی خواهان اضافه شدن یک مدافع میانی جدید و باکیفیت به ترکیب تیمش شده و امروز نام سه بازیکن در این خصوص از سوی نشریه بیلد مطرح شده است. قرارداد داوید آلابا در پایان فصل جاری با باشگاه بایرن مونیخ تمام می شود و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد بین طرفین حاصل نشده است.

 

ستاره اتریشی به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و حتی ابتدا اخبار حاکی از توافق نهایی بین طرفین برای این انتقال بود، اما نشریه بیلد مدعی شد چلسی نیز به شدت برای خرید داوید آلابا وارد عمل شده و این بازیکن نیز مشکلی برای انتقال به لندن و توافق با چلسی ندارد.

 

1559478

 

دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی و 23 ساله لایپزیش دیگر گزینه آبی های لندن است. بایرن مونیخ این بازیکن را به عنوان گزینه جانشین آلابا در نظر گرفته و حتی مذاکرات نیز آغاز شده است، اما هووز رفتن اوپاماکانو به مونیخ قطعی نیست. بند آزادسازی 43 میلیون یورویی در قرارداد اوپامکانو با لایپزیش گنجانده شده و چلسی نیز می تواند با پرداخت این رقم او را جذب کند.

 

اما نیکلاس سوله، مدافع آلمانی بایرن مونیخ نیز می تواند فصل بعدی راهی چلسی شود. به نظر می رسد هانسی فلیک از بی نظمی ها و خصوصا اضافه وزن این بازیکن به ستوه آمده و امکان جدایی نیکلاس سوله از بایرن مونیخ وجود دارد. این مدافع جوان بعد از طی کردن مصدومیتی طولانی مدت هنوز به بازیکن سابق تبدیل نشده است.

دیدگاه‌ها