کد خبر : 1736055 | 18 بهمن 1399 ساعت 18:18 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

تا ابد دلتنگ علی انصاریان خواهم بود

حاتمی: داور می‌دانست فلاح اخطار دارد، کارت نمی‌داد

مهاجم باتجربه پیکان مدعی است تیمش با انگیزه بالایی آماده تقابل با پرسپولیس خواهد شد و امیدوار به کسب نتیجه از این جدال است.

حاتمی: داور می‌دانست فلاح اخطار دارد، کارت نمی‌داد

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در شرایطی که با دو گل از حریف قعرنشین خود پیش افتاده بود، در نهایت بازی را با تساوی خاتمه داد تا یک برد ارزشمند از کف مهدی تارتار و شاگردانش برود. فرزاد حاتمی، گلزن پیکان در این دیدار مدعی است اشتباه داوری در از دست رفتن امتیاز کامل این بازی برای تیمش موثر بوده و امیدوار است این اتفاق در جدال‌های آتی کمتر رقم بخورد.

 

حاتمی درباره این بازی و عملکرد تیمش در آن اینطور می‌گوید: حیف که این بازی پخش زنده نداشت زیرا موقعیت ها زیادی خلق  شد مخصوصا برای تیم ما. هر دو تیم به  دنبال پیروزی بودند و ما دو گل هم زدیم  و جلو افتادیم اما نشد این نتیجه را حفظ کنیم تا یک حسرت بزرگ برای ما شکل گیرد.

 

وی درباره گلزنی در این بازی و عملکردش در ترکیب پیکان گفت: گلی که زدم مهم نیست زیرادر نهایت بازی 2-2 شد . گل زمانی ارزش پیدا می کند که تیمت سه امتیاز رابگیرد و امیدوار در دیدارهای آتی شرایط متفاوت شود و بتوانیم با کسب برد با روحیه و شرایط خوبی فصل را دنبال کنیم.

 

1569574

 

حاتمی که شادی گلش را در این بازی تقدیم به علی انصاریان کرده بود در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: عدد 8 را نشان دادم و گلم را تقدیم علی انصاریان عزیز کردم که زبانم نمی چرخد بگویم مرحوم. تا ابد دلتنگ او هستیم و با مرور خاطراتش دلمان به درد می‌آید.

 

این بازیکن درباره قضاوت داور و اخراج سامان فلاح نظرش را اینگونه بیان کرد: قضاوت آقای سلطانی خوب بود و فکر می کنم جزو داوران آینده دار فوتبال ما باشد. . فقط تنها صحنه مورد بحث اخراج سامان فلاح بود زیرا داور می توانست او را اخراج نکند. چون بازیکن ما خطایی مرتکب نشد. شاید اگر داور می‌دانست فلاح یک کارت دارد کارت زرد دومش را به او نمی داد.

 

مهاجم پیکان درباره عدم نتیجه گیری پیکان در 4 هفته گذشته و دیدار آتی این تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی فولاد و سپاهان که سخت بود. در دیدار با ماشین سازی هم بازیکن ما اخراج شد و در دیدار با مس روی اشتباهات فردی گل خوردیم. با این حال باید ابتدا بگویم که بچه‌های ما جوان هستند و انگیزه‌های زیادی دارند. پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد.  امیدوارم روز خوبی برای ما رقم بخورد و با نتیجه مناسب از این بازی خارج شویم.

دیدگاه‌ها