کد خبر : 1736078 | 18 بهمن 1399 ساعت 19:59 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرین روبن و یک اعتراف تلخ؛ خداحافظی دوباره

آرین روبن اعتراف کرد شرایط مساعدی برای ادامه حضور در مستطیل سبز ندارد.

آرین روبن و یک اعتراف تلخ؛ خداحافظی دوباره

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که آرین روبن در تصمیمی عجیب اعلام کرد یک سال بعد از خداحافظی از فوتبال، با باشگاه سابق خود خرونینخن به توافق رسیده و برای این تیم به میدان خواهد رفت. اما آرین روبن اغلب در این مدت مصدوم بوده و تنها در دو مسابقه آنهم برای دقایقی به میدان رفته است. شرایطی که ممکن است این ستاره هلندی را مجاب به خداحافظی دوباره از فوتبال بکند.

 

آرین روبن گفت: "من هر کاری از دستم بر می آید انجام می دهم. اگر در نهایت نتیجه مورد نظر را کسب نکنید، ممکن است مجبور باشید شرایط را بپذیرید، اما این کار بسیار دشوار است. اوضاع چگونه می گذرد؟ در حال حاضر این سوالاتی است که ترجیح می دهید به آنها پاسخ ندهید. شرایط خوب پیش نمی رود و ناامیدکننده است و نمی توانم شرایط را بهتر از آنچه هست جلوه بدهم.

 

1527215

 

در حال حاضر هر دو مچ پایم مشکل دارد، در یک مقطع شرایط یکی بهتر شد، اما مشکلات دیگری آغاز شد. در حال حاضر کار بسیار دشواری دارم و باید ببینیم آیا فرصتی برای بهبود اوضاع وجود دارد یا خیر. همان ابتدا نیز گفتم هر کاری بتوانم انجام می دهد و تسلیم شدن در فرهنگ لغت من جایی ندارد. اما اکنون در چنین شرایطی قرار دارم و نمی دانم که آیا ادامه کار، بازگشت به زمین و بازی کردن هنوز ممکن و قابل انجام است یا خیر. تاسف آور است،

 

اما حداقل ما هر کاری از دستمان ساخته بود انجام داده ایم. نه تنها من، بلکه همه اعضای باشگاه، انرژی زیادی را برای بهبودی صرف می کنیم. من مجبور به انتخاب هستم زیرا اگر ما به این روند ادامه دهیم باید مشخص شود چه زمان امکان رهایی از مصدومیت وجود دارد. البته بعد از گذشتخ چند هفته شرایط روشن تر خواهد شد."

دیدگاه‌ها