کد خبر : 1736119 | 18 بهمن 1399 ساعت 23:42 | 33.6K بازدید | 1 دیدگاه

در حضور ٩٠ دقیقه ای حق وردی و گلزنی قربانی

سومقاییت با ایرانی ها در یک قدمی فینال

سومقاییت با ایرانی های خودش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی آذربایجان صعود کرد.

سومقاییت با ایرانی ها در یک قدمی فینال

به گزارش ورزش سه، در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور آذربایجان، تیم سومقاییت با برد دو بر یک در خانه صباییل توانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.


در این بازی سومقاییت از همان ابتدای بازی در خانه حریف با حضور دو ایرانی خود یعنی علی قربانی در خط حمله و حجت حق وردی در خط دفاع یک بازی تهاجمی را در دستور کار داشت تا در دقیقه ٢٠ با رسیدن به یک ضربه پنالتی توسط سادیکوف که آن را تبدیل به گل کرد از حریف خود پیش بیفتد.


این اما پایان ماجرا نبود و در ادامه سومقاییت چند دقیقه بعد توسط علی قربانی مهاجم ملی پوش خود در تیم ملی این کشور توانست در دقیقه ٢٣ دومین گل خود را به ثمر برساند تا به صعود به مرحله نیمه نهایی امیدوار شود.

 

1570082


در ادامه با عملکرد خوب دفاعی این تیم با حضور یک ایرانی دیگر سومقاییت یعنی حجت حق وردی کار خوب پیش می رفت که در دقایق پایانی بازی در وقت های تلف شده صبائیل در دقیقه ٩۶ صاحب یک ضربه پنالتی شد و توانست اسماعیلف یکی از گل های خورده اش را جبران کند.


این بازی در پایان با توجه به نتیجه بازی رفت که سومقاییت یک بر صفر در خانه باخته بود در مجموع دو بازی ٢ بر ٢ شد اما یاران قربانی و حق وردی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند.

 

1570086


در این بازی مهدی شریفی از دقیقه ٨۶ جای علی قربانی را گرفت که به جز گل یک کارت زرد هم گرفت.


سومقاییت قرار است اول و نهم اردیبهشت سال بعد در دو بازی به صورت رفت و برگشت مقابل حریف خود که فردا مشخص می شود برای فینالیست شدن به میدان برود.


سومقاییت پیش از این سابقه حضور در فینال را داشته است که اولین بار در تاریخ این باشگاه با هت تریک پیمان بابایی اتفاق افتاد که با سه گل این تیم را فینالیست کرد که در بازی آخر جام حذفی بازی را واگذار کرد.

 

1570085

 

1570081

دیدگاه‌ها