کد خبر : 1736150 | 19 بهمن 1399 ساعت 09:26 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

لغو بازی های تیم ملی؛ نامه مکتوبی نیامده است

دیروز روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی مدعی شده بود که بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 به صورت متمرکز برگزار می شود.

لغو بازی های تیم ملی؛ نامه مکتوبی نیامده است 

به گزارش "ورزش سه"، طبیعتا این اتفاق به خاطر کرونا خواهد بود. یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر روزنامه عربستانی به خبرنگار ما گفت:« این خبر فعلا در حد حدس و گمان است. بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ما 5 فروردین میزبان هنگ کنگ در استادیوم آزادی خواهیم بود. مگر اینکه نامه تازه ای در این باره به ما ارسال شود و بر همین اساس برنامه تغییر کند.»

 

جالب اینکه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته بود این بازی با حضور حداقلی تماشاگران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود. چند کشور هم موافق این تصمیم هستند و می گویند بهتر است بازی ها به صورت متمرکز و در یک کشور برگزار شود. اما فدراسیون فوتبال ایران برای بهره گیری از امتیاز میزبانی موافق برگزاری بازی ها در یک کشور به صورت متمرکز نیست. تیم ملی به دلیل شکست در برابر تیم های عراق و بحرین شرایط سختی برای صعود به جام جهانی دارد و باید بازی های باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارد. 

 

با توجه به قدرت قطر در برگزاری بازی ها در شرایط کرونا بعید است جام جهانی 2022 به تاخیر بیافتد و تنها اتفاقی که محتمل است برگزاری بازی های مقدماتی به صورت متمرکز است.

دیدگاه‌ها