کد خبر : 1736219 | 19 بهمن 1399 ساعت 15:14 | 25.5K بازدید | 3 دیدگاه

بابایی: بازهم حاضرم برای تراکتور مجانی بازی کنم

مهاجم ماشین سازی معتقد است که تیمش می تواند با یک شروع غافلگیرکننده در نیم فصل دوم به اوضاع بد خود پایان دهد.

بابایی: بازهم حاضرم برای تراکتور مجانی بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، پیمان بابایی بدون توجه به شرایط بد تیمش در لیگ بیستم، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و با زدن 6 گل، بهترین گل سبزپوشان فوتبال آذربایجان است. او در حال حاضر به همراه پاکدل و ریکانی در رده پنجم گلزنان برتر لیگ حضور دارد. گفت و گوی مهاجم ماشین سازی با "ورزش سه" را در ادامه بخوانید:

 

یک جای کارمان گیر دارد

در بازی با پیکان علی رغم دریافت دو گل، انگیزه و تلاش مان را از دست ندادیم و خیلی زود جبران کردیم. بعد از به تساوی کشاندن بازی می توانستیم گل های بعدی را هم بزنیم اما متاسفانه  فصل خیلی از بازی های دیگر موفق به این کار نشدیم. نمی دانم شاید یک جای کارمان گیر دارد که علیرغم بازی های خوب و ایجاد موقعیت های گل بسیار موفق به کسب برد نمی شویم.

 

در فوتبال غیرممکن وجود ندارد

واقعیت قابل کتمان نیست و تیم ما وضعیت خوبی ندارد اما به هیچ عنوان امیدمان را از دست نداده ایم. چون ایمان داریم که در فوتبال غیرممکن وجود ندارد. کافی است یک شروع خوب در نیم فصل دوم داشته باشیم و با کسب چند نتیجه خوب، تکانی به خودمان در جدول بدهیم. طلسم را که بشکنیم و اولین برد را به دست بیاوریم، شک نکنید که بردهای بعدی هم پشت سر هم خواهند آمد.

 

مهاجم هستم و گل می زنم

به عنوان مهاجم وظیفه ام گلزنی است و خدا را شکر تا اینجا هم بد کار نکرده ام. البته دوست دارم بیشتر از این ها برای تیمم مثمرثمر باشم و گل هایم منجر به کسب سه امتیاز برای ماشین شود. خیلی ها هستند که در تبریز با ماشین سازی زندگی می کنند و ما هم به خوبی شرایط آنها را درک می کنیم چون خودمان هم از وضعیت فعلی راضی نیستیم و سخت به دنبال بهتر کردن شرایط هستیم.

 

حاضر بودم و هستم برای تراکتور مجانی بازی کنم

من اول فصل می خواستم به تراکتور بروم اما نمی دانم برخی از مدیران چه مشکلی با این موضوع داشتند. حتی حاضر بودم برای تراکتور مجانی بازی کنم اما مسائلی را در مورد مطرح کردند که هدف شان قرار دادنم مقابل هواداران بود. در برابر این هجمه ها سکوت کردم چون دوست نداشتم، ناخواسته به مالک باشگاه تراکتور بی احترامی شود. الان هم می گویم اگر بخواهند حاضرم بدون دریافت پول برای تراکتور بازی کنم تا برخی ها بدانند که پیمان بابایی کسی نیست که آنها می گویند.

دیدگاه‌ها