کد خبر : 1736249 | 19 بهمن 1399 ساعت 16:45 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

طرحانی: از هیچ تیمی ترس نداریم، حتی پرسپولیس

مدافع مس رفسنجان از انگیزه‌های تیمش پیش از جدال با پرسپولیس برای کسب نتیجه خوب در این بازی می‌گوید.

طرحانی: از هیچ تیمی ترس نداریم، حتی پرسپولیس

 

به گزارش "ورزش سه"، محسن طرحانی در مورد پیروزی مقابل شهر خودرو گفت: بازی با شهر خودرو یک بازی شش امتیازی بود و ما می دانستیم اگر بتوانیم بازی را ببریم در جدول چند پله صعود می کنیم به همین دلیل در طول هفته خوب کار و تمرکز کردیم‌. از لحاظ امتیازی شخصیت خوبی گرفتیم.


او در مورد روند خوب مس رفسنجان و تداوم در نباختن اینطور توضیح می‌دهد:در چند  بازی اول فصل نتوانستیم نتیجه بگیریم و آن هم به خاطر عدم هماهنگی بود. مدتی طول کشید تا کل بازیکنان هماهنگ شوند‌. خدا را شکر بعد از چند هفته نتایج خوبی گرفتیم. بچه ها به خود باوری رسیدند و کلا برای نباختن به زمین می رویم و هیچ ترسی نسبت به هیچ تیمی نداریم.

مدافع مس درمورد دیدار حساس با پرسپولیس گفت : همان طور که می دانید پرسپولیس یکی از بهترین تیم های ایران و حتی آسیا  است و نیاز به تعریف من ندارد. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد اما تیم ما نشان داده یک تیم قابل احترام است. انشالله که بازی خوبی از آب در بیاید و نتیجه هم دست خدا است. ما برای امتیاز گرفتن به این دیدار می‌رویم.

 

طرحانی در پایان در مورد اینکه هدف مس رفسنجان ماندن در لیگ است یا اهداف بیشتری در سر دارند افزود: هدف اول ما طبق صحبت های مدیرعامل باشگاه و سرمربی ما  این بود که تیم را نگه داریم‌ و  ما با این هدف جلو می رویم ولی قصد داریم در انتهای فصل یک رتبه خوب کسب کنیم.

دیدگاه‌ها