کد خبر : 1736280 | 19 بهمن 1399 ساعت 18:40 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

چرا دوم شدن در لالیگا مهم است؟

رقابت میلیون یورویی رئال و بارسا برای نایب قهرمانی!

شاید اتلتیکو را از همین حالا بتوان قهرمان فصل 21-2020 لالیگا دانست ولی رقابت برای نایب قهرمانی داغ دنبال می شود.

رقابت میلیون یورویی رئال و بارسا برای نایب قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو پس از انجام 19 بازی توانسته فاصله ای زیاد با رقبایش ایجاد کند. رئال با دو بازی بیشتر در فاصله هفت امتیازی است. سویا با دو بازی بیشتر هشت امتیاز اختلاف دارد و بارسا با یک بازی بیشتر در فاصله ده امتیازی قرار دارد.

پیروزی اتلتیکو در دو بازی عقب افتاده فاصله با تیم دوم را به 13 امتیاز افزایش خواهد داد و بسیاری معتقدند اتلتیکو در نهایت قهرمان خواهد شد اما رقابت برای نایب قهرمانی بین رئال، بارسا و سویا داغ پیگیری می شود.

 

 

1538183

 

 

در دو سال اخیر نایب قهرمانی در لالیگا نیز اهمیت خاص خود را پیدا کرده است. بر اساس قانون جدید سوپرکاپ اسپانیا، تیم دوم لالیگا در این رقابت شرکت داده می شود و شش میلیون یورو نیز برای بازی در نیمه نهایی دریافت خواهد کرد و با رسیدن به فینال، رقم قابل توجه دیگری به حسابش واریز خواهد شد.

رقابت هایی که اولین دوره اش در عربستان با قهرمانی رئال خاتمه یافت و امسال به خاطر پاندمی کرونا در سویا به انجام رسید و بیلبائو قهرمان شود.

 

 

1538164

 

 

بارسا البته می تواند با برتری بر سویا در دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری به فینال این رقابت ها برسد و حضورش در سوپرکاپ را قطعی کند اما در صورت شکست، آنگاه کسب نایب قهرمانی لالیگا برایش اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

در صورت راهیابی بارسا یا سویا به فینال کوپا دل ری و کسب نایب قهرمانی یا قهرمانی لالیگا از سوی این دو، تیم سوم لالیگا نیز راهی سوپرکاپ 2021 می شود.

 

 

دیدگاه‌ها