کد خبر : 1736298 | 19 بهمن 1399 ساعت 19:01 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

ارسلان کاظمی: شناخت خوبی از آمریکا داریم

چهره شاخص تیم ملی بسکتبال ایران گفت: قطعا کار سختی در المپیک مقابل تیم های بزرگ جهان داریم.

ارسلان کاظمی: شناخت خوبی از آمریکا داریم

به گزارش "ورزش سه" وبه نقل از ایسنا، ارسلان کاظمی درباره شرایط تیم ملی بکستبال پیش از اعزام به رقابت های قطر گفت: خیلی خوشحالم که دوباره به تیم ملی برگشتم و تمام تلاشم را می کنم که به تیم ملی کمک کنم. دو سه روزی است اردو آغاز شده و بچه ها با انگیزه در حال تمرین هستند. هدف اصلی این است دو بازی را با قدرت ببریم و به کاپ آسیا برسیم.

 

ملی پوش بسکتبال ایران افزود: تیم های عربی بد قلق هستند و بازی مقابل آن ها یا با ۴۰ امتیاز اختلاف یا نتیجه نزدیک تمام می شود. امیدوارم با برنامه ریزی دقیق برویم و نتیجه خوب بگیریم.

 

وی درباره غیبت یخچالی و حدادی در این رقابت ها گفت: نبود حامد خیلی حس می شود چرا که از بهترین بازیکنان ماست. بهنام یخچالی هم بازیکن جوانی است که توانسته خوب کار کند اما جوانان خوبی داریم که انگیزه زیادی دارند و امیدوار هستیم با نمایش خوب بهترین عملکرد را داشته باشیم. هم حامد و هم سجاد و بهنام همیشه به تیم ملی کمک کرده اند و بازی کنار آن ها لذت بخش است اما وقتی هم نیستند نباید عذر و بهانه داشته باشیم و همه انتظار دارند پیروز شویم.

 


کاظمی درباره همگروهی با آمریکا و فرانسه در المپیک توکیو، گفت: المپیک همیشه جای بهترین تیم های دنیاست و جای افتخار دارد که بعد از انقلاب برای دومین بار به المپیک می رویم. هر دو جزو بهترین های دنیا هستند و امیدوارم با اردوهای خوب برویم و بهترین نمایش را داشته باشیم. المپیک جای تفریح نیست و واقعا کار سختی در پیش داریم. قطعا تجربه تیم می تواند خیلی کمک کند.

 


وی درباره شناخت خوبی که از آمریکا دارد خاطرنشان کرد: دورانت اگر مصدوم نباشد قطعا برای امریکا بازی می کند. من و حامد چون در لیگ آمریکا بازی کرده ایم شناخت زیادی نسبت به این تیم داریم بازی جلوی آمریکا هم افتخار بزرگی است و هم خیلی سخت خواهد بود.

دیدگاه‌ها