کد خبر : 1736304 | 19 بهمن 1399 ساعت 19:20 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک:در پایان می بینیم بهترین تیم جهان کیست

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

فلیک:در پایان می بینیم بهترین تیم جهان کیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب اولین بازی خود را در جام باشگاه های جهان و در چهارچوب دیدار نیمه نهایی برگزار خواهد کرد؛ تقابل بین قهرمان اروپا و قهرمانان آفریقا یعنی الاهلی مصر. تیم‌ هانسی فلیک برای این مسابقه از انگیزه بالایی برخوردار است و می‌خواهد با فتح جام باشگاه‌های جهان موفقیت تاریخی خود در یک سال اخیر را تکمیل کند.

 

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ پیش از بازی فردای تیمش مقابل الاهلی مصر گفت: " خوشحالم که توانسته ام در بایرن مونیخ با چنین تیم بزرگی کار کنم. ما بعد از پایان این رقابت ها می توانیم ببینیم که بهترین تیم جهان کیست. ما پنج جام کسب کردیم اما می توانید ببینید که تیم و کادر مربیگری همچنان به دنبال چیزهای بیشتر هستند. موفقیت یک روند است و همه درگیر آن هستند. ما از ذهنیت بسیار خوبی برخوردار هستیم."

 

 

1570305

 

 

فلیک در ادامه پیرامون سفر دشوار و با تاخیر بایرن‌مونیخ به قطر و شرایط تیمش گفت: " مطمئنا بهترین شرایط آماده سازی را نداشته‌ایم اما در نهایت با خیال راحت به اینجا رسیدیم و نمی توانیم هیچ بهانه‌ای بگیریم. امروز صبح آنچه را که برای دیروز برنامه ریزی شده بود را انجام دادیم. بعد از ظهر تمرین نهایی را خواهیم داشت و سپس برای مسابقه فردا آماده می شویم."

دیدگاه‌ها