کد خبر : 1736318 | 19 بهمن 1399 ساعت 20:13 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

مارچلو بیلسا:

ترجیح می دهم زیبا بازی کنیم اما پایین تر باشیم

مارچلو بیلسا، سرمربی لیدزیونایتد اولویت اول تیمش را ارائه نمایش زیبا توصیف کرد.

ترجیح می دهم زیبا بازی کنیم اما پایین تر باشیم

به گزارش "ورزش سه"، سبک دلپذیر بازی تیم های مارچلو بیلسا در دو اخیر او را تبدیل به یکی از محبوب ترین سرمربی های دنیای فوتبال کرده و حتی نام او امسال در بین سه نامزد مربی سال نیز دیده شد. لیدزیونایتد با هدایت مارچلو بیلسا در حال حاضر در رتبه یازدهم جدول قرار دارد، اما او مهم ترین مسئله را زیبا بازی کردن تیمش توصیف کرد.

 

1555572

 

مارچلو بیلسا گفت: "مهم ترین مسئله سبک بازی یک تیم است، من ترجیح می دهم تیمم دوازدهم شود و خوب بازی کند، تا اینکه در رتبه هشتم قرار بگیرد و نمایش دلپذیری ارائه ندهد. البته به نظر من می توان با ارائه بازی زیبا نیز در جدول صعود کرد، پس من امیدوارم لیدز هم زیبا بازی کرده و هم به رتبه بهتری در جدول لیگ برتر صعود کند.

 

مانند همه تیم ها ما نیز یک سبک خاص را انتخاب کرده ایم و فکر می کنیم این همان چیزی است که ما را به کسب پیروزی نزدیک می کند.  مهمترین مسئله سبک بازی تیم در طول مسابقات است و من ترجیح می دهم در پایان فصل نظر بدهم. از نظر انتخاب سبک تلاش می کنیم زیبا بازی کنیم، اما کارآیی  موثر بودن روش برای ما مهم ترین جنبه است. من بارها نشانه هایی دیده ام که به من ثابت کرده اگر از گذشته برای پیش یبنی اینده استفاده کنید مرتکب خطا شده اید. به نظر من این نتیجه ای منطقی است، زیرا فوتبال بزرگترین ورزش جهان بوده و کامل غیرقابل پیش بینی است."

دیدگاه‌ها