کد خبر : 1736331 | 19 بهمن 1399 ساعت 21:31 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

جبران مافات ستاره آلمانی مقابل لیورپول (عکس)

ایلکای گوندوغان، ستاره آلمانی منچسترسیتی در نیمه دوم موفق شد دروازه لیورپول را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در استادیوم آنفیلد در شرایطی با تساوی بدون گل به اتمام رسید که بهترین فرصت برای سیتیزن ها در اواخر نیمه نخست از دست رفت. سیتی با خطاب فابینیو روی رحیم استرلینگ صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما ضربه ایلکای گوندوغان دقیق نبود و با اختلاف به بیرون رفت تا آه از نهاد پپ گواردیولا و هواداران سیتی بلند شود.

 

اما هافبک آلمانی در همان ابتدای نیمه دوم موفق به جبران اشتباه خود شد. روی حرکت بازیکنان سیتی از جناح چپ، آلیسون بکر روی ضربه فیل فودن عکس العمل درخشانی از خود نشان داد، اما ایلکای گوندوغان در ریباند در بهترین موقعیت حاضر شده و به راحتی دروازه لیورپول را باز کرد.

 

اما لیورپول با گل محمد صلاح از روی نقطه پنالتی به تساوی رسید. این پایان کار نبود و یک بار دیگر و روی ارسال زمینی فیل فودن، گوندوغان در مقابل دروازه خالی موفق به گلزنی شده و شب درخشان خود را تکمیل کرد.

 

اگر این نتیجه پابرجا بماند، اختلاف سیتی علیرغم یک بازی کمتر با لیورپول به 10 امتیاز خواهد رسید و دیگر بعید است شاگردان یورگن کلوپ شانس چندانی برای تکرار عنوان قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند. در هفته تساوی لسترسیتی و منچستریونایتد، سیتی بهترین شانس را برای افزایش فاصله خود با رقبا دارد و این امر فعلا با گلزنی ایلکای گوندوغان محقق شده است.

 

1570339

 

1570337

 

1570338

دیدگاه‌ها