کد خبر : 1736405 | 20 بهمن 1399 ساعت 12:10 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

حق مان جلوی استقلال باخت نبود  

بیگی: نساجی صددرصد در لیگ ماندنی است

با تغییر در کادرفنی نساجی این تیم قائمشهری در لیگ برترهنوز نتوانسته روند ناکامی های خودش را پایان بدهد و با آقامعلم در سه هفته اخیر سه باخت را تجربه کرده است.

بیگی: نساجی صددرصد در لیگ ماندنی است 

 به گزارش ورزش سه، با تغییر در کادرفنی نساجی این تیم قائمشهری در لیگ برترهنوز نتوانسته روند ناکامی های خودش را پایان بدهد و با آقامعلم در سه هفته اخیر سه باخت را تجربه کرده است. سعید بیگی، هافبک نساجی قائمشهر که معتقد است عملکردشان در بازی های اخیر با تغییر کادرفنی بسیار خوب بوده و حتی در بازی با استقلال هم مستحق کسب سه امتیاز بودند، ابراز امیدواری می کند بدشانسی از سر این تیم دست بردارد و او قول می دهد که تیم شان در لیگ برتر ماندنی خواهد بود. 
 
سعید بیگی در گفت و گو با ورزش سه در خصوص آمادگی این تیم باری بازی آخر خودشان در نیم فصل مقابل گل گهر اظهار داشت: تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی برای این بازی دنبال می کنیم و امیدواریم که بتوانیم به کسب سه امتیاز این بازی خانگی که روز شنبه خواهد بود شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم. 


 
حق مان جلوی استقلال باخت نبود  
وی ادامه داد: در بازی های قبلی به خصوص استقلال ما عملکرد خوبی داشتیم. مقابل استقلال نساجی یک بازی خوب را به نمایش گذاشت و تیم دوندگی بالایی داشت. متاسفانه در دقیقه 85 گلی که واقعا حق مان نبود را خوردیم آنهم در مقابل موقعیت هایی که برای گلزنی داشتیم و تبدیل به گل نشد. 
 
بیگی گفت: این باخت ها اتفاق جالبی نیست و من فکر می کنم چیزی جز بدشانسی را نمی توان در این زمینه متصور بود. امیدوارم این بدشانسی دست از سر نساجی بردارد و بتوانیم با تلاش باخت های اخیر را جبران و با رقم زدن اتفاقات خوب در نیم فصل دوم دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: در بازی با استقلال مثل بازی با ذوب آهن که عملکرد خیلی خوب داشتیم، برنامه ریزی کاملی داشتیم و اگر بچه ها دقت به خرج می دادند سه امتیاز را با از دست ندادن موقعیت ها به دست می آوردیم. باور کنید در آن بازی که در دقیقه 85 باختیم استقلال کار خاصی مقابل ما انجام نداده بود اما در نهایت خدا را شکر کادرفنی و هواداران از عملکردمان راضی بودند اما امیدواریم این خوب بودن همراه با کسب نتیجه باشد. 


شرایط نساجی با آقامجید فرق کرده است 
هافبک نساجی در مورد کنار گذاشتن چندین بازیکن از سوی مجید جلالی پیش از بازی با استقلال و اینکه خودش توانسته مثل سرمربی سابق نظر سرمربی جدید تیم را هم جلب کند، گفت: به هرحال این تصمیم آقامجید بود که برای نتیجه گیری تیم احتیاج به برخی تغییرات در تیم است. به همین خاطر براساس دیدگاه آقای جلالی بازیکنان به کار گرفته شدند و خوشحالم با احساس مسئولیت نسبت به تیم و باشگاه توانستم نظر ایشان را جلب کنم.  
وی افزود: تمام سعی و تلاش من این است که وظایفم را به عنوان بازیکن نساجی در زمین به بهترین شکل انجام بدهم و امیدوارم تا انتهای فصل این انتظارات را برآورده و عملکردم منجر به نتیجه گیری برای تیم باشد. 

 

1541804

 
تحت قرارداد نساجی هستم  
سعید بیگی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود بازیکنان زیادی نیم فصل از نساجی جدا خواهند شد و آیا تو در زمره این بازیکنان قرار داری آنهم در حالی که شنیده می شود از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داری، گفت: در این خصوص من اطلاعی ندارم اما در بحث ماندن یا نماندن من الان حرفی نمی توانم بزنم چون تحت قرارداد نساجی بوده و سرباز این تیم هستم. برای بازیکن همیشه پیشنهاد هست اما هدف من هم اکنون کمک به نساجی است تا از این شرایط خارج و در مسیر موفقیت حرکت کند.

 
لقب آچارفرانسه را دوست دارم 
بیگی در مورد اینکه آیا مثل فاضلی که او را آچارفرانسه نساجی خوانده بود و در همه پست ها از او بازی گرفت، گفت: لقب آچارفرانسه نظر لطف هواداران و کادرفنی سابق است که به من این عنوان را دادند. تمام سعی من این بوده که هر پستی که برای نساجی بازی می کنم به بهترین شکل کار را پیش ببرم و عملکردم منجر به نتیجه گیری تیم شود. حالا هم با آمدن آقامجید در هر پستی که بخواهند با تمام وجود کار خواهم کرد و تلاش می کنیم که تیم سربلند باشد.

 
نساجی صددرصد در لیگ ماندنی است 
وی بابت شرایط نساجی و اینکه آیا این تیم در لیگ ماندنی خواهد بود، گفت: باشگاه نساجی صددرصد در لیگ ماندنی است و در نیمه فصل دوم امتیازات قابل قبولی خواهیم گرفت. به هواداران قول می دهیم که این اتفاق می افتد چون روند خوبی را با بازیکنانی که به تیم اضافه شدند دنبال می کنیم و تمام تلاش ما این است که این مساله اتفاق بیفتد و شرمنده هواداران نشویم. 

 
سه امتیاز بازی با گل گهر را می خواهیم 
هافبک نساجی در پایان در مورد اینکه چقدر امیدوار به نتیجه گیری در بازی با گل گهر در خانه هستند، گفت: گل گهر یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که توانسته با آقای قلعه نویی عملکرد خوبی را د

اشته باشد. ما تمام هدف مان این است که با تغییراتی که داشتیم در این بازی خانگی نیم فصل را با برد به پایان برسانیم و خودمان را به بهترین شکل آماده نیم فصل دوم کنیم. به چیزی جز سه امتیاز این مسابقه فکر نمی کنیم و امیدوارم با این برد این بدشانسی را از نساجی دور کنیم.

دیدگاه‌ها