کد خبر : 1736440 | 20 بهمن 1399 ساعت 15:43 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

فقط ایسکو رسید

زیدان دست به دامان چند ناشناخته برای بازی با ختافه

بحران مصدومیت در رئال مادرید دست زیدان را برای بازی با ختافه خالی تر از همیشه کرده است.

زیدان دست به دامان چند ناشناخته برای بازی با ختافه

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی شنبه شب با دبل رافائل واران مقابل اوئسکا باعث شد آرامش موقتی در اردوی رئال مادرید برقرار شود، اما این تیم در آستانه دیدار مقابل ختافه قادر به استفاده از بسیاری از ستاره های خود نخواهد بود. ادن هازارد و سرخیو راموس، دو ستاره مشهور و گرانقیمت رئال مادرید اخیرا دچار مصدومیتی طولانی مدت شده و برای مدت قابل توجهی قادر به همراهی رئال مادرید نخواهند بود و البته شرایط برای رودریگو نیز اینگونه است.

 

 

1570569

 

 

تونی کروس، هافبک آلمانی کهکشانی ها نیز در دیدار مقابل اوئسکا کارت گرفت و فردا برابر ختافه به علت محرومیت غایب است. فده والورده و دنی کارواخال نیز مصدوم هستند و حضور ادر میلیتائو و آلوارو اودریوزولا نیز برای این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. در تمرین امروز ایسکو بدون مشکل حاضر بود و در واقع او تنها بازیکن مصدومی است که توانست خودش را به بازی فردا برساند.

 به این ترتیب رئال مادرید تقریبا یک تیم کامل برای این دیدار مصدوم دارد و شرایط برای چینش ترکیب برای زین الدین زیدان بسیار دشوار شده است.

 

 

Image result for MARVIN CHUST REAL MADRID

 

 

زیدان برای بازی فردا تنها 13 بازیکن تیم اول خود را در اختیار دارد و به همین دلیل محبور است در فهرست نهایی خود نام چند بازیکن تیم دوم باشگاه و حتی جوانان را وارد کند.

 

طبق ادعای مارکا، زیزو برای بازی با ختافه، ماروین(19 ساله)، ویکتور شوست(20 ساله)، میگل گوتیرز(19)، آریباس(19)، آنتونیو بلانکو(19) و هوگو وایه خو(20) در فهرست وارد خواهد کرد و یکی دو بازیکن دیگر از جوانان A رئال، فهرست را کامل خواهند کرد.

از این جمع، ماروین، آریباس، شوست و بلانکو معمولا در تمرین تیم اول حاضر هستند و سه بازیکن اول در فصل  جاری سابقه حضور در ترکیب رئال را هم دارند.

 

دیدگاه‌ها