کد خبر : 1736484 | 20 بهمن 1399 ساعت 18:21 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید برونو فرناندز با یونایتد؛ فعلا خیر!

برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستریونایتد برای تمدید قرارداد با این تیم فعلا صبر خواهد کرد.

تمدید برونو فرناندز با یونایتد؛ فعلا خیر!

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال پیش و در چنین روزهایی بود که انتقال برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد قطعی شد. اگرچه در ابتدا شایعات حول محور رفتن این بازیکن به برنابئو و توافق با رئال مادرید بود، اما در نهایت کهکشانی ها این انتقال را با جدیت پیگیری نکردند و برونو فرناندز با منچستریونایتد برای بستن قرارداد به توافق دست یافت.

 

1568199

 

اما برونو فرناندز در یک سال اخیر به قدری درخشان کار کرده که بسیاری او را بهترین بازیکن لیگ برتر در این مدت خطاب کرده اند. هافبک پرتغالی با زدن گل های فراوان و ارسال پاس گل های متعدد نقش مهمی در اوج گیری تیمش داشته و چهار بار نیز عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر را از آن خود کرده است. همین درخشش مدیران یونایتد را مصمم به تمدید قرارداد برونو فرناندز کرده است، اما این بازیکن فعلا تمایلی به انجام این کار ندارد.

 

برونو فرناندز در حال حاضر در حال ارزیابی شرایط بوده و تا زمانی با لباس منچستریونایتد موفق به فتح یک جام معتبر نشود، قرارداد خود را با این تیم تمدید نخواهد کرد. در واقع ستاره پرتغالی می خواهد پروژه منچستریونایتد در سالهای پیش رو را مورد ارزیابی قرار دهد و اگر قرار به حضور این تیم در جمع مدعیان نباشد، احتمال جدایی برونو فرناندز و عدم تمایل او به تمدید قرارداد وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها