کد خبر : 1736488 | 20 بهمن 1399 ساعت 18:54 | 29.8K بازدید | 1 دیدگاه

مدافع بارسلونا بازی پاری سن ژرمن را از دست داد

رونالد آرائوخو، مدافع جوان بارسلونا دیدار مقابل پاری سن ژرمن را از دست داد.

مدافع بارسلونا بازی پاری سن ژرمن را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته های اخیر اوج گرفته و در لالیگا به صورت متوالی در حال کسب پیروزی است. اما شرایط این تیم در خط دفاعی چندان مساعد نیست و حالا نشریه آ.اس مدعی شد رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا دیدار هفته بعد مقابل پاری سن ژرمن را نیز از دست خواهد داد. بارسلونا دیشب در دیداری دشوار 2-3 بتیس را مغلوب کرد و رونالد آرائوخو در همین مسابقه و در اوایل بازی مصدوم شد.

 

1570386

 

آسیب دیدگی رونالد آرائوخو از ناحیه مچ پا بوده و به نظر می رسد او دچار پیچ خوردگی درجه دو شده است. البته زمان دوری این بازیکن از میادین هنوز به طور رسمی مشخص نیست و بازگشت این بازیکن به ترکیب به روند ریکاوری او بستگی دارد.

 

اما کادر فنی بارسلونا اطمینان دارد در دیدار هفته آتی مقابل پاری سن ژرمن در استادیوم نوکمپ خبری از رونالد آرائوخو در ترکیب نخواهد بود. به جز این بازیکن، جرارد پیکه نیز مدت هاست مصدوم شده و حداقل در مسابقه رفت او نیز قادر به بازی کردن نخواهد بود. به نظر می رسد رونالد کومان در این دیدار چاره ای جز استفاده از کلمنت لانگله و ساموئل اومتیتی در ترکیب ثابت ندارد و خبری از رونالد آرائوخو در بازی رفت نخواهد بود.

دیدگاه‌ها