کد خبر : 1736493 | 20 بهمن 1399 ساعت 19:20 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیست غیر کهکشانی رئال برای تقابل با ختافه (عکس)

دقایقی پیش لیست رئال مادرید برای دیدار چهارشنبه شب برابر ختافه اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در این فصل با بدشانسی های پیاپی به لحاظ مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و می توان گفت که سرمربی فرانسوی این تیم یعنی زین الدین زیدان هنوز نتوانسته تیم کاملی در اختیار داشته باشد؛ موضوعی که کار را برای این تیم در هفته‌های گذشته دشوار کرده است.

 

طی روزهای گذشته بود که مشخص شد سرخیو راموس باید زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار دهد؛ موضوعی که باعث می‌شود کاپیتان رئال مادرید چندین هفته از میادین دور باشد. این اما تنها بدشانسی لوس بلانکوس طی هفته‌های گذشته نبوده است.

 

در همین ارتباط دقایقی پیش لیست رئال مادرید برای تقابل چهارشنبه شب برابر ختافه در لالیگا اعلام شد که بر اساس آن تیم زین الدین زیدان با یک لشکر غایب و به نوعی با تیمی غیر کهکشانی به این جدال پا خواهد گذاشت. سرخیو راموس، دنی کارواخال، ادر میلیتائو، لوکاس واسکز، رودریگو، فدریکو والورده و آلوارو اودریوسولا مصدومان رئال مادرید محسوب می‌شوند و تونی کروس نیز به دلیل محرومیت دیگر غایب آنهاست.

 

 

1570629

 

 

نکته جالب توجه درباره لیست رئال مادرید برای بازی با ختافه به حضور بازیکنان تیم دوم یا کاستیا در آن برمی‌گردد؛ جوانانی نظیر میگوئل، چوست، بلانکو، آریباس و ماروین که احتمالاً برخی از آن ها برابر ختافه فرصت بازی کردن هم پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها