کد خبر : 1736497 | 20 بهمن 1399 ساعت 19:40 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بایرن و پیشبینی شانس های توپ طلا در آینده

آلفونسو دیویس ستاره کانادایی بایرن مونیخ ارلینگ هالند و جیدون سانچو را شانس‌های کسب جایزه توپ طلا در آینده می‌داند.

ستاره بایرن و پیشبینی شانس های توپ طلا در آینده

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس از زمان پیوستن به بایرن در ژانویه 2019 با پیشرفت قابل ملاحظه ای روبرو شده و فصل گذشته خود را در قامت یکی از بهترین مدافعان چپ دنیا به اثبات رساند و همچنین تا به اینجا هفت جام با باشگاه آلمانی کسب کرده است.

 

ستاره کانادایی فصل گذشته یکی از مهمترین ارکان قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا بود و به طور قطع اگر اتفاق خاصی رخ ندهد آینده درخشانی پیش روی آلفونسو دیویس خواهد بود.

 

دیویس همچنین طی سال های گذشته نشان داده که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و حالا نیز درباره رویای خود برای کسب جایزه توپ طلا صحبت کرده است. ستاره جوان بایرن مونیخ در واکنش به سوالی پیرامون شانس های جایزه توپ طلا در آینده گفت: " ارلینگ هالند قطعاً برای این جایزه رقابت خواهد کرد. همچنین می توانم جیدون سانچو را هم در این رقابت تصور کنم. دوست دارم در مورد خودم نیز اینگونه باشد؛ چرا که نه، همواره بایرن مونیخ برای این جایزه نامزدهایی داشته است."

 

 

1552612

 

 

آلفونسو دیویس در ادامه صحبت‌های خود درباره یکی دیگر از رویاهای خود یعنی رسیدن به بازوبند کاپیتانی بایرن مونیخ صحبت کرد و گفت: " اگر من بتوانم در آینده ای دور کاپیتان بایرن مونیخ باشم این بسیار باورنکردنی خواهد بود. من هنوز باید در بسیاری از زمینه‌ها مثل سطح ورزشی و ارتباطات درون زمین بهتر شوم. من تا به اینجا نیز چیزهای زیادی آموخته ام اما برای تبدیل شدن به یک رهبر در تیم فاکتورهای بسیاری لازم است. من دائما در حال کار کردن هستم."

 

 

1570636

دیدگاه‌ها