کد خبر : 1736535 | 20 بهمن 1399 ساعت 23:22 | 20.5K بازدید | 1 دیدگاه

بایرن۲-۰الاهلی؛چشمک به شش گانه با دبل لواندوفسکی

بایرن مونیخ موفق شد در یک بازی تقریباً یک طرفه با دو گل از سد الاهلی مصر عبور کند.

بایرن۲-۰الاهلی؛چشمک به شش گانه با دبل لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در دیدار نیمه نهایی جام باشگاه های جهان به مصاف الاهلی مصر رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 2-0 به سود بایرن تمام شد.

 

در دقیقه 13 بایرن مونیخ می‌توانست روی اشتباه دروازه بان الاهلی به گل اول دست پیدا کند اما بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه توپ راهی کرنر شد.

 

 

1570681

 

 

در دقیقه 16 کینگزلی کومان در مسافی تقریبا تک به تک با دروازه الاهلی قرار گرفت اما نتوانست به خوبی ضربه نهایی را به توپ وارد کند تا این موقعیت نیز برای بایرن مونیخ از دست برود.

 

در دقیقه 17 بالاخره قفل دروازه الاهلی شکسته شد. همکاری خوب بازیکنان بایرن‌مونیخ در محوطه جریمه و ارسال پاس سرژ گنابری با ضربه تمام کننده رابرت لواندوفسکی همراه بود تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1570680

 

 

در دقیقه 24 بایرن مونیخ می توانست توسط ستاره جوان خود یعنی مارک روکا به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه الاهلی عبور کرد.

 

در دقیقه 37 رابرت لواندوفسکی در موقعیتی تک به تک با دروازه الاهلی قرار گرفت اما ضربه او با بی دقتی به بالای دروازه رفت.

 

چند لحظه بعد این آلفونسو دیویس مدافع کانادایی بایرن مونیخ این بود که یک موقعیت خوب دیگر را از دست داد؛ جایی که ضربه او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه عبور کرد تا بازی در پایان نیمه اول با همان یک گل به سود بایرن تمام شود.

 

در نیمه دوم نیز بایرن مونیخ تسلط کاملی بر روی بازی داشت اما بیشتر سعی می‌کرد که شرایط را کنترل کند تا اینکه در دقیقه 86 به گل دوم دست یافت. حرکت خوب لروی سانه از جناح راست و ارسال او به دهانه دروازه باعث شد رابرت لواندوفسکی دروازه خالی الاهلی را باز کند و نتیجه 2-0 شود.

 

 

1570679

 

 

در ادامه مسابقه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا بایرن مونیخ با همان دو گل لواندوفسکی پیروز شده و به فینال رقابت های جام باشگاه های جهان صعود کند.

دیدگاه‌ها