کد خبر : 1736610 | 21 بهمن 1399 ساعت 13:16 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

آذری با ماسک فولادی علیه العین و پنجره بسته (عکس)

فولاد خوزستان بیش از ۲۲ ماه است که در خانه باختی را متحمل نشده است و در دو بازی آتی خود باید در فولاد آره‌نا به میدان برود.

آذری با ماسک فولادی علیه العین و پنجره بسته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان در هفته قبل مسابقات در آبادان برابر تیم صنعت نفت به تساوی رسید تا در جدول با ۲۰ امتیاز در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

 

شاگردان جواد نکونام باید در این هفته مسابقات در فولاد آره‌نا به مصاف شهر خودرو بروند و در بازی بعد نیز در همین ورزشگاه میزبان ذوب‌آهن خواهند بود. فولادی ها در شانزده بازی خانگی قبل شکستی را متحمل نشده‌اند و پیش از ۲۲ ماه است که این طلسم ادامه داشته است.

 

1570809

 

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد پس از حضورش درباره حضور و موفقیت فولاد در آسیا صحبت کرده بود، در اولین سال حضورش در این باشگاه توانست این امر را محقق کند و اکنون تیم فولاد علی‌رغم امتیازات مفت زیادی که از دست داده، همچنان وقت زیادی تا پایان لیگ باقیمانده و دو برد متوالی  در خانه می‌تواند این تیم را در جدول بالاتر بکشاند.

 

سعید آذری در تمرین امروز تیمش با ماسک فولاد حاضر بود تا با حضورش بتواند روحیه مضاعف به تیمش بدهد و برای دو مسابقه خانگی بعدی آماده کند. مدیرعامل باشگاه فولاد در یکی از مصاحبه‌های خود در فصل قبل از میزبانی تیمش در ورزشگاه فولاد آره‌نا از العین صحبت کرده بود که پس از صعود فولاد و البته مشخص شدن مسابقات پلی‌آف بازی فولاد و العین قطعی شد و باید دید این بازی در اهواز برگزار خواهد شد یا خیر.

 

1570810

 

گفتنی است فولادخوزستان برای میزبانی از گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نامه زده و امیدوار است تا با موافقت ای‌اف‌سی بازی پلی‌آف و مسابقات گروهی در اهواز و با حضور هواداران برگزار کند. البته السد قطر و النصر عربستان نیز برای این گروه و میزبانی در آن درخواست داده‌اند. در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌ باشگاه فولاد، هنوز رایی از سوی CAS اعلام نشده و سعید آذری و تیم حقوقی فولاد تلاش می‌کنند تا این مشکل را برطرف کنند.

دیدگاه‌ها