کد خبر : 1736613 | 21 بهمن 1399 ساعت 13:32 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

نوشی‌صوفیانی در سودای چهارمین کلین‌شیت؛

تداوم روزهای درخشان گلر مس در آزادی؟

دروازه‌بان باتجربه مسی‌ها برای ششمین‌بار بازی متوالی این فرصت را دارد تا در لیگ بیستم به میدان برود، فرصتی ویژه مقابل مدافع عنوان قهرمانی فوتبال ایران.

تداوم روزهای درخشان گلر مس در آزادی؟

به گزارش "ورزش سه"، داوود نوشی‌صوفیانی که حالا پس از مصدومیت ناصر سالاری به سنگربان شماره یک مسی‌ها بدل شده، در پنج هفته گذشته درون دروازه ایستاده و توانسته سه‌بار هم کلین‌شیت کند تا رکورد مس رفسنجان در مجموع تعداد کلین‌شیت در لیگ بیستم به عدد 7 برسد؛ اوج درخشش نوشی‌صوفیانی در هفته قبل در مشهد بود، چرا که او یک‌تنه مقابل حملات شهر خودرو ایستاد و از غنیمت سه امتیازی تیمش در بیرون از خانه محافظت کرد.

 

سنگربان 30 ساله مس در پنج بازی گذشته که درون دروازه مس قرار گرفته، سه‌بار گل دریافت کرده اما کارنامه قابل‌قبولی را  از خود نشان داده است و حالا ربیعی امیدوار به آن است تا بتواند با تداوم روزهای خوب نوشی‌صوفیانی، امروز مقابل پرسپولیس نتیجه قابل‌قبولی را کسب کند.

 

البته که داوود نوشی‌صوفیانی پیش از جدال امروز، تجربه حضور مقابل پرسپولیس در پیراهن صنعت‌نفت، گسترش فولاد و ... را دارد که در مجموع 11 گل دریافت کرده که از حیث آماری از هیچ تیمی در دوران فوتبالی‌اش به اندازه پرسپولیس گل دریافت نکرده است؛ البته سنگربان مس امیدوار است تا بتواند با حضور در اوج آمادگی و درخشش‌هایی که در هفته‌های گذشته داشته، امروز این آمار منفی خود را مقابل سرخ‌پوشان متوقف کند و بتواند چهارمین کلین‌شیت‌اش در لیگ بیستم را به دست آورد.

 

دیدگاه‌ها