کد خبر : 1736620 | 21 بهمن 1399 ساعت 13:50 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران لیورپول باید پول خرج کنند؛

لیورپول باید لواندوفسکی بعدی یا هری کین را بخرد

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که این تیم باید حداقل سه ستاره جدید را به خدمت بگیرد.

لیورپول باید لواندوفسکی بعدی یا هری کین را بخرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از سومین شکست پیاپی خانگی و باخت تحقیرآمیز لیورپول برابر منچسترسیتی در آنفیلد، از یورگن کلوپ، سرمربی این تیم، خواسته شده تا تیم خود را تقویت کند.
جیمی کاراگر و استن کالیمور، ستاره های سابق لیورپول و کارشناسان فوتبال، از لیورپول خواسته اند که بازیکنان جدید را به خدمت بگیرد.
امیدهای لیورپول برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر، پس از در هم شکستن با 4 گل برابر منچسترسیتی تبدیل به خاکستر شد و شاگرادان پپ گواردیولا پس از برد راحت 4-1 برابر لیورپول در آنفیلد با یک بازی کمتر و 10 امتیاز بیشتر از لیورپول رده چهارمی، به صدر جدول تکیه زده اند.
 پس از این شکست تلخ، دو تن از ستاره های سابق لیورپول از این باشگاه خواسته اند که در پنجره تابستانی با خرید چندین بازیکن به یاری سرمربی آلمانی  این تیم بیایند تا قرمزها دوباره در زمین بازی حرفی برای گفتن داشته باشند.
جیمی کاراگر گفت: "در ابتدا وقتی یورگن کلوپ با اینجا آمد، لیورپول تیمی بود که در رده ششم یا هفتم جا داشت. در اولین تابستان حضور در لیورپول، او سه بازیکن را به این تیم اضافه کرد؛ جوئل ماتیپ، جورجینیو واینالدوم و سادیو مانه. این حرکت آنها را به چمپیونزلیگ رساند.
در 12 ماه بعد او در پنجره تابستانی محمد صلاح را آورد، در پنجره زمستانی هم ویرژیل فن دایک و الیسون را به خدمت گرفت.

 

1567102


این خریدها بود که آنها را دوباره به چمپیونزلیگ برد و باعث شد در آن رقابت ها قهرمان شوند. به نظرم لیورپول دوباره به همان سطحی رسیده که  نیاز به سه بازیکن جدید دارد تا بیایند و دوباره آنها را یک تکانی بدهند.
من هنوز فکر می کنم که می توانند دوباره اوج بگیرند اما نیاز به سه بازیکن دارند. آنها یک مدافع وسط می خواهند، ممکن است اوزان کاباک همان بازیکن باشد، انها نیاز به بازیکنی دارند که جانشین واینالدوم شود و بازیکن دیگری می خواهند که به سه نفر جلویی تیم اضافه شود.
من راجع به آمدن بازیکنانی صحبت می کنم که بیایند و مثل جوئل ماتیپ، واینالدوم و مانه کار کنند، مثل صلاح و فن دایک و الیسون. این چیزی است که لیورپول نیاز دارد."
کالیمور، مهاجم سابق لیورپول، نیز افزود: " آنها باید از خواب بیدار شوند. یعنی مالکان این باشگاه باید پول خرج کنند تا بتوانند به پای منچسترسیتی برسند.
این به این معنا است که اگر سیتی در تابستان ارلینگ هالند را خرید، لیورپول هم باید رابرت لواندوفسکی بعدی را بخرد یا حتی تلاش کند هری کین را به خدمت بگیرد.
کاری که نمی توانند بکنند این است که بگویند "ما همین الان هم 11 بازیکن خیلی خوب داریم، بعضی بازیکنان جوان به ما اضافخ می شوند و به این ترتیب می توانیم همچنان موفق باشیم." چرا که تیم های زیادی وجود دارند که به اندازه کافی پول برای خرج کردن دارند که مطمئن شوند لیورپول نتواند از این راه به موفقیت برسد."

دیدگاه‌ها