کد خبر : 1736633 | 21 بهمن 1399 ساعت 14:54 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

احتمال بازگشت بهاروند به کارزار انتخابات فدراسیون

سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال در تکاپوی حضور در انتخابات پیش‌روی ریاست فدراسیون بوده و درخواست خود را برای بررسی بیشتر ارائه کرده است.

احتمال بازگشت بهاروند به کارزار انتخابات فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، زمانی‌که اسامی تایید صلاحیت شده کاندیداهای ریاست، نایب رئیسی و عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال منتشر شد، غیبت حیدر بهاروند در میان کاندیداها، عجیب‌ترین اتفاق بود؛ آن‌هم در شرایطی که او اکنون در کسوت سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ مشغول فعالیت است و این مسئله باعث شد تا شائبه‌هایی درباره محرومیت شرکت امضاکنندگان قرارداد ویلموتس در انتخابات و یا رد صلاحیت به واسطه بازنشسته بودن مطرح شود.

 

با این‌حال اما حیدر بهاروند هنوز نتوانسته مجوز حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را به دست آورد اما در تلاش است تا بتواند این مجوز را از اخذ کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بهاروند نیز به عنوان پنجمین کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال نامش معرفی خواهد شد؛ ضمن آن‌که او در ائتلاف با عزیزی‌خادم، به عنوان نایب رئیس دوم در لیست عزیزی‌خادم معرفی شده است.

 

19 روز تا زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال فرصت باقیمانده و باید دید تلاش‌های سرپرست فعلی ریاست فدراسیون فوتبال برای حضور در جمع کاندیداهای نهایی، به کجا خواهد رسید و او مجوز حضور در انتخابات را به دست خواهد آورد یا خیر؟

دیدگاه‌ها