کد خبر : 1736657 | 21 بهمن 1399 ساعت 16:15 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

گارسیا دوست دارد در رسانه‌ها باشد

کومان به مربی لیون؛ خودت را قاطی ماجرا نکن!

رونالد کومان به رودی گارسیا هشدار داد که در قضیه تنش بین بارسا و پی اس جی دخالت نکند.

کومان به مربی لیون؛ خودت را قاطی ماجرا نکن!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با شروع سال جدید میلادی اوج گرفته و بازی هایش در لالیگا را متوالی پیروز شده است. آبی اناری ها یکشنبه شب با برتری 2-3 بر رئال بتیس، نهمین برد متوالی بیرون خانه خود را جشن گرفتند. بازی بعدی بارسا فردا شب در زمین سویا از دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری است.

 

 

1570422

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« دو بازی رفت و برگشت برابر سویا داریم که هر کدام اهمیت خودش را دارد. فردا باید نتیجه ای مثبت بگیریم و باید بگویم که شناخت خوبی هم از حریف داریم. انتظار یک بازی بزرگ و دشوار را دارم.»

 

غایبان بارسا:« هشت غایب برای این بازی داریم ولی برای هر مشکلی یک راه حل وجود دارد. ترجیح من این است اگر بازیکنی 100 درصد آماده نباشد، وارد فهرست نشود و برای برگشتن به فرم بدنی خوب خودش ریکاوری کند.»

 

 

1570386

 

 

مشکل بارسا در دفاع با مصدومیت آرائوخو:« فصل جاری برخی مواقع فرانکی دی یونگ را در دفاع میانی به کار گرفته ام ولی این مساله به تاکتیک تیم و حریف مقابل هم بستگی دارد. اگر مقدور باشد، بهتر است مدافع میانی تخصصی در قلب دفاع بازی کند چرا که اگر دی یونگ را به دفاع ببریم، در واقع یک هافبک خوب را از دست داده ایم.»

 

اخیرا رونالد کومان به شایعات انتقال لیونل مسی به پی اس جی در رسانه های فرانسوی، اعتراض کرده بود. او اظهارنظر مسئولان پی اس جی در مورد مسی را نیز بی احترامی دانست. رودی گارسیا سرمربی لیون در واکنش به اعتراضات کومان گفت که همانطور که مربی هلندی در مورد ممفیس دیپای(ستاره لیون) در نشست هایش حرف می زند، مسئولان پی اس جی هم می توانند از مسی حرف بزنند.

 

 

1545531

 

 

کومان در پاسخ به گارسیا گفت:« نمی دانم این اظهارنظر او به چه دلیل است. اگر می خواهد از مسی حرف بزند، مشکلی نیست. او می تواند حرف بزند. گارسیا مربی لیون است ولی خودش را وارد داستان ما و پی اس جی کرده است. به نظر می رسد عاشق مطرح کردن خودش در رسانه هاست. این برای من اهمیتی ندارد چون تمرکزم روی بازی فرداست.»

 

 

1570136

 

 

اهمیت فتح کوپا دل ری:« فتح این جام یعنی فصلی خوب برای بارسا؟ نمی دانم؛ ولی ما برای همه جام ها می جنگیم. ذهنیت بازیکنان بزرگ است و ما تیمی باکیفیت داریم. مشکلاتی هست ولی به تیمم نمره کامل می دهم.»

 

نوکمپ محل واکسیناسیون عمومی کرونا در بارسلونا:« اگر بتوانیم کمک کنیم چرا که نه؟ نمی دانم رئیس بعدی چه تفکری دارد ولی از نظر من مشکلی نیست. من موافق هرگونه کمکی در راه ریشه کن شدن کرونا هستم.»

 

دیدگاه‌ها