کد خبر : 1736670 | 21 بهمن 1399 ساعت 17:01 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

آندر هررا:

دوست ندارم در مورد انتقال مسی به PSG حرف بزنم

ستاره اسپانیایی پی اس جی تمایلی برای صحبت در مورد انتقال احتمالی لیونل مسی به پاریس ندارد.

دوست ندارم در مورد انتقال مسی به PSG حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بحث انتقال لیونل مسی به پی اس جی در پایان فصل داغ دنبال می شود. رسانه های فرانسوی تقریبا هر روز در این مورد خبر و گمانه زنی جدیدی منتشر می کنند که این باعث نارضایتی باشگاه بارسلونا و هوادارانش شده است. آنها می گویند در آستانه بازی پی اس جی و بارسا در لیگ قهرمانان، هدف فرانسوی ها برهم زدن تمرکز لیونل مسی است.

 

 

1570607

 

 

آندر هررا هافبک اسپانیایی پی اس جی در مورد شایعات جذب لیونل مسی گفت:« وقتی در بارسلونا مرتب از انتقال نیمار صحبت می کردند، همه دلخور و ناراضی بودیم. آن شایعات را دوست نداشتم و تقریبا رسانه های بارسلونا همیشه از بازگشت نیمار حرف می زدند و الان هم دوست ندارم در مورد پیوستن لیونل مسی به پی اس جی صحبت کنم. قرار نیست رفتار دو گانه ای داشته باشیم. در مورد انتقال مسی از من چیزی نخواهید شنید. او بهترین فوتبالیست دنیاست و بهترین بازیکنی که برابرش بازی کرده ام.»

 

 

1570448

 

 

هررا در مورد نیمار و امباپه گفت:« هر دو فوق العاده اند و دوست داریم قراردادشان را تمدید کنند. نیمار از همان ابتدای فصل بسیار با انگیزه است و او را کاملا خوشحال می بینم. هدف او کسب تمام جام های ممکن در فصل جاری است.

نیمار رهبر پروژه پی اس جی است و یک بازیکن مهم و تعیین کننده برای ما محسوب می شود. تفاوت نیمار و امباپه در تجربه است. نیمار یک رهبر و لیدر واقعی است ولی امباپه هنوز بسیار جوان است و مطمئنم در آینده یکی از بهترین ها خواهد شد. البته او همین حالا هم فوق العاده است.»

 

 

حضور همزمان مسی، نیمار و امباپه در پی اس جی:« از وضعیت فیرپلی مالی باشگاه خبر ندارم ولی در فوتبال چیزهای زیادی دیده ام. به شخصه این احتمال را بالا نمی دانم.»

 

دیدگاه‌ها