کد خبر : 1736671 | 21 بهمن 1399 ساعت 17:40 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

رم در مسیر درستی قرار دارد

ده روسی: اخراج فونسکا دیوانگی محض است

این روزها پائولو فونسکا سرمربی رم در خطر اخراج از باشگاه قرار دارد. شکست اخیر برابر یوونتوس نیز گمانه زنی ها را بیشتر کرد.

ده روسی: اخراج فونسکا دیوانگی محض است

به گزارش "ورزش سه"، دنیله ده‌روسی معتقد است با وجود ناکامی مقابل تیم های بزرگ، آاس رم با پائولو فونسکا در مسیر درستی قرار دارد. اسطوره تیم رم با حمایت از سرمربی فعلی رم اعلام کرده زیر سوال بردن فونسکا دیوانگی است.

 

 

1570079

 

 

 دنیله ده‌روسی در جدیدترین گفت و گوی خود گفت:« رم در حال حاضر در رده چهارم قرار گرفته و قرار است تا مقابل اودینزه و بنونتو بازی کند. دیوانگی است تا سرمربی را زیر سوال ببریم. او بالا و پایین داشته و واضح است که رم مقابل تیم‌های بزرگ به مشکل بر می‌خورد. نمی‌گویم باید از او راضی باشند و بابت برد مقابل تیم‌های کوچک و شکست مقابل تیم‌های بزرگ خوشحال شوند اما باید اهداف بزرگتری را مد نظر داشت.»

 

ده‌روسی در ادامه افزود:« فونسکا از نظر سبک بازی و نتیجه گیری، انتظارات را برآورده می کند. بازیکنان هنگام ورود به زمین می دانند که سرمربی از آنها چه می خواهد. تیم در مسیر صحیح قرار دارد و باشگاه به درستی از او حمایت می کند.

 

 

1565246

 

 

رم هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و تیم می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. رم تیم قدرتمندی است و در سطحی پایین تر از آتالانتا، لاتزیو، میلان و ناپولی نیست. می گویند اگر ژکو، مخیتاریان و پدرو را از رم بگیریم، ترکیب در حد 4 تیم بالای جدول نیست. اگر ایموبیله و لوییس آلبرتو را از لاتزیو بگیرید نیز همینطور است. در ایتالیا فقط یوونتوس و اینتر بیش از 10 قهرمان در ترکیب خود دارند.»

 

سال گذشته ده‌روسی در آستانه قبول هدایت تیم فیورنتینا بود. او در این رابطه گفت:« از لحاظ قانونی آماده بودم اما پیشنهاد جدی نشد و مسائل پیشتر نرفت. ایده شروع کردن خیلی اهمیت دارد و من هنوز در انتظار اولین فرصتم هستم.»

دیدگاه‌ها