کد خبر : 1736681 | 21 بهمن 1399 ساعت 17:42 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ غیبت ستاره آرژانتینی PSG مقابل بارسلونا

با اعلام مائوریتسیو پوچتینو، آنخل دی ماریا به علت مصدومیت قطعا دیدار رفت مقابل بارسلونا را از دست خواهد داد.

رسمی؛ غیبت ستاره آرژانتینی PSG مقابل بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا در دیدار دیشب پاری سن ژرمن برابر مارسی دچار مصدومیت شد و حالا غیبت او در دیدار هفته بعد مقابل بارسلونا قطعی است. مائوریتسیو پوچتینو همچنین در مورد تیتر یک جنجالی دیروز نشریه فرانس فوتبال صحبت کرده و این موضوع را بی ارتباط به باشگاه پاری سن ژرمن دانست.

 

مائوریتسیو پوچتینو گفت: "ما می خواهیم با توجه به بازیکنان و نیروهای موجود در تمامی رقابت های پیش رو حاضر شویم. دیدار برابر کان، سپس نیس و در آخر بارسلونا را در پیش داریم و بهترین تیم ممکن را برای کسب پیروزی در این مسابقات روانه میدان خواهیم ساخت. طی یک هفته آتی ارزیابی در مورد شرایط آنخل دی ماریا صورت می گیرد، اما او قطعا در دیدار رفت مقابل بارسلونا غایب خواهد بود.

 

1554325

 

دلیلی برای تغییر ایده اصلی سبک بازی وجود ندارد، بی تردید آنخل دی ماریا بازیکن مهمی برای پاری سن ژرمن است، اما ما یک تیم بزرگ در اختیار داریم. ما بازیکنانی داریم که می توانند عملکرد خوبی ارائه دهند، مسابقات بعدی تدارکاتی نیستند و ما روی همه بازی های خود تمرکز داریم.

 

تیتر دیروز فرانس فوتبال و انتشار تصویر لیونل مسی با لباس پاری سن ژرمن؟ این رسانه ها است که این اخبار را منتشر می کنند و این مسائل هیچ ارتباطی با باشگاه ما ندارد. هرگز بی احترامی نکرده ایم و به نظر من حرف های بازیکنان ما در مورد مسی بی احترامی نبوده است. همانطور که بازیکنان بارسا یا رئال مادرید می توانند در مورد بازیکنان دیگر صحبت کنند. نشریه فرانس فوتبال را نباید با پی اس جی اشتباه گرفت."

دیدگاه‌ها