کد خبر : 1736689 | 21 بهمن 1399 ساعت 18:14 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: به دنبال ششمین جام هستیم

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ هدف تیمش را فتح شش گانه توصیف کرد.

لواندوفسکی: به دنبال ششمین جام هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با دبل رابرت لواندوفسکی از سد الاهلی گذشته و راهی فینال جام باشگاه های جهان شد. حالا باواریایی ها در آستانه فتح ششمین جام  در یک سال اخیر هستند و رابرت لواندوفسکی، ستاره درخشان این تیم در ماه های گذشته در نشست خبری امروز خود در این رابطه صحبت کرده است.

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "اینجا هوا عالی بوده و خیلی گرم نیست. بعد از بازی هایمان باید روند ریکاوری، معالجه و قرارهای دیگرمان را طی کنیم و وقت آزاد زیادی نداریم. جلسات تمرینی بعدی و بازی روز پنجشنبه مهم است. ما از شانس کسب ششمین عنوان ششم برخورداریم و می دانیم این موفقیت در تاریخ نه فقط برای بایرن، بلکه در کل فوتبال چه معنایی دارد. ما می دانیم که می توانیم در فینال هم بهتر بازی کنیم و می خواهیم نشان دهیم که با تمام وجود خواهان کسب عنوان قهرمانی هستیم.

 

1570900

 

من همیشه آرزو داشتم که در استادیوم های بزرگ و برای یک باشگاه مشهور بازی کنم. برای رسیدن به این هدف در کنار تیم سخت تلاش کردم و حالا به اینجا رسیده ایم. من سعی می کنم هر سال توانایی جدیدی از خود نشان دهم.

 

فینال روز پنجشنبه؟ این عنوان قهرمانی مانند گیلاس روی کیک خواهد بود. حالا این شانس را داریم که به دومین تیمی تبدیل شویم که در یک سال شش عنوان قهرمانی کسب می کند. وقتی اینقدر به قهرمانی نزدیک می شوید، باید با تمام توان تلاش کنید تا این جام را به خودتان اختصاص دهید.

 

مقایسه این تیم بایرن با تیم دهه 70 ؟ شما نمی توانید ادوار مختلف را با هم مقایسه کنید. فوتبال نه تنها در سطح ذهنی، بلکه از نظر آمادگی فیزیکی نیز مدام در حال پیشرفت است."

دیدگاه‌ها