کد خبر : 1736692 | 21 بهمن 1399 ساعت 18:37 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیتسو موسیمانه:

همین بایرن مونیخ هشت گل به بارسلونا زد

پیتسو موسیمانه، سرمربی الاهلی عملکرد تیمش مقابل بایرن مونیخ را طبیعی می داند.

همین بایرن مونیخ هشت گل به بارسلونا زد

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی دیشب در رقابت های جام باشگاه های جهان با ارائه نمایشی آبرومندانه با دو گل مغلوب بایرن مونیخ شد و شانس قهرمانی در این تورنمنت را از دست داد. بسیاری الاهلی را به ارائه نمایشی توام با ترس متهم کردند، اما پیتسو موسیمانه به تمجید از بایرن مونیخ پرداخته و مدعی شد این تیم هشت بار دروازه بارسلونا را باز کرده است.

 

1570873

 

پیتسو موسیمانه گفت: "اینگونه نبود که ما خودمان بخواهیم دفاع کرده و عقب بازی کنیم، بلکه این بایرن مونیخ بود که ما را مجبور به عقب نشینی کرد و شما وقتی در مقابل تیم برتر بازی می کنید باید این موضوع را بپذیرید. شما هرگز نمی توانید خط هافبک و جریان بازی را راحت و باز گذاشته و به حریف اجازه گلزنی بدهید. بایرن مونیخ همان تیمی است که هشت گل به بارسلونا زد.

 

فکر می کنید ما ترسیده بودیم؟ این کلمه برای من معنایی ندارد و ما ترسیده نبودیم، ما فقط در مقابل تیم بزرگی بازی کردیم که ما را مجبور به عقب نشینی کرد. من نمی دانم کسی وجود دارد که بعد از شکست در زمین خوشحال به نظر برسد یا نه، اما این اولین شکست من از زمان در دست گرفتن هدایت الاهلی است. بنابراین شما باید احساس من را درک کنید. من از باختن متنفرم، ما برای این بازی دشوار آماده شده بودیم، اما باید پذیرفت که مقابل بایرن مونیخ بازی می کردیم."

دیدگاه‌ها