کد خبر : 1736700 | 21 بهمن 1399 ساعت 19:23 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

خولن لوپتگی:

لیونل مسی تنها ستاره بارسلونا نیست

خولن لوپتگی، سرمربی سویا، بارسلونا را تیمی بزرگ و آماده توصیف کرد.

لیونل مسی تنها ستاره بارسلونا نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای رسیدن به فینال رقابت های کوپا دل ری و فتح اولین جام در فصل جاری فردا شب رقیبی دشوار و آماده مانند سویا را پیش رو می بیند. خولن لوپتگی در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد بارسلونا تیمی آماده است که البته ستاره ای مانند لیونل مسی را نیز در اختیار دارد.

 

خولن لوپتگی گفت: "بارسلونا یک تیم بزرگ به علاوه در اختیار داشتن لیونل مسی است. این تیم در همه خطوط بازیکنان بسیار خوبی دارد. اگرچه ما به رقیب احترام می گذاریم، اما روی خودمان تمرکز می کنیم آنها از هر نظر تیم باکیفیتی هستند. بارسلونا نه تنها مسی، بلکه ستاره های بزرگ دیگری نیز در اختیار دارد و به هر حال آنها بازیکنان بارسلونا هستند.

 

1549813

 

بارسلونا در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و البته من فکر می کنم اوضاع سویا نیز مناسب است. من فکر می کنم یک مسابقه بزرگ در نیمه نهایی با انگیزه صعود به فینال پیش روی دو تیم خواهد بود.

 

لوکاس اوکامپوس مدت زمان زیادی را دور از میادین سپری خواهد کرد و آسیب دیدگی او جدی و در مقطع مهمی از فصل رقم خورده است. همه ما می دانیم که اوکامپوس بازیکن مهمی است و تقریبا در همه مسابقات بازی کرده است. متاسفانه تعداد زیادی مصدوم داریم و امیدواریم که آنها هرچه زودتر به گروه ملحق شوند. با ابراز تاسف از تعدد مصدومان، باید راه حل های موجود را بررسی کرده و سعی کنیم روی بازیکنان فعلی متمرکز شویم. فصلی فعلی برای همه بسیار دشوار بوده، به خصوص برای ما که فقط پنج روز استراحت داشته ایم."

دیدگاه‌ها