کد خبر : 1736716 | 21 بهمن 1399 ساعت 19:47 | 93.5K بازدید | 13 دیدگاه

در 4 سال گذشته 5 میلیون و 400 هزار دلار درآمدزایی کرده ایم؛ 

کنایه سید جلال به مدیران پرسپولیس

سیدجلال حسینی حرف‌های کنایه آمیزی نسبت به مدیران باشگاه پس از یک پیروزی ارزشمند دیگر برای پرسپولیس که با گل او به دست آمد، مطرح کرد.

کنایه سید جلال به مدیران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی مدافع با تجربه  تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر موجب خوشحالی هواداران این تیم شد و با یک گل سه امتیازی موجب پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان شد. 


او که هفته گذشته نیز زننده گل سه امتیازی تیمش با یک ضربه سر محکم در مصاف با تراکتور بود، در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی در واکنش به این سوال که سرخپوشان با دو پیروزی دیگر قهرمان نیم فصل خواهند شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد:« ببینید اصلا اینطور نیست. باشگاه می خواهد بازیکن بگیرد. تمرکزش روی این کار است ولی باید تمرکزمان روی دو بازی آینده باشد تا کارهای دیگر. این بچه هایی که از ابتدای نیم فصل اول زحمت کشیده اند، تا به این جا تمام تلاششان را کرده اند تا به این جایگاه برسیم. الان هم باید تمرکزمان روی دو بازی آینده باشد نه کارهای دیگر.» 


او در مورد واریز 10 درصد به حساب بازیکنان گفت و سید که از شرایط رضایت نداشت، گفت:« من قبلا هم گفته ام؛ متاسفانه مشکلات زیاد است.» 

 

 

 


از کاپیتان پرسپولیس در مورد مشکلات غذای بازیکنان و اینکه گفته می شود یک پرس غذا برای بازیکنان تیم وجود دارد، نیز پرسیده شد و او ضمن تایید این موضوع بیان کرد:« این مشکلات برای همه هست. اصلا در مورد غذا جای صحبت کردن نیست؛ باید کلی صحبت کنیم.» 


سیدجلال سپس در واکنش به این سوال که چرا باید این مشکلات برای تیمی نظیر پرسپولیس که 4 دوره اخیر قهرمان ایران بوده، وجود داشته باشد، عنوان کرد:« چند سال است که این مشکلات وجود دارد. در مورد مشکلات صحبت می شود، ولی ما در 4 سال گذشته 5 میلیون و 400 هزار دلار درآمدزایی کرده ایم.» 


در پایان از سیدجلال حسینی در رابطه با گل سه امتیازی ای که زد پرسیدند و او خیلی کوتاه به این سوال واکنش نشان داد:« این کاری است که تمرین می کنیم. همیشه همین است. همه مدافعین روی ضربات ایستگاهی کار می کنند، من هم مثل مدافعان دیگر.»

 

 

دیدگاه‌ها