کد خبر : 1736728 | 21 بهمن 1399 ساعت 20:06 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر: تکرار درخشش رئال مادرید دشوار است

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ تکرار موفقیت های رئال مادرید را دشوار دانست.

توماس مولر: تکرار درخشش رئال مادرید دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در اواخر دهه گذشته میلادی عملکردی تاریخی و غیرقابل توصیف در لیگ قهرمانان داشت و در پنج فصل متوالی موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی در این تورنمنت معتبر شد. بایرن مونیخ امسال از شانس مناسبی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در اروپا برخوردار است و توماس مولر رسیدن به این هدف را غیرممکن نمی داند.

 

1570940

 

توماس مولر گفت: "موفقیت های متوالی رئال مادرید در مسابقات لیگ قهرمانان بین سال های 2014 و 2018 اتفاق فوق العاده ای بود و چنین دستاوردی هیچ وقت پیش از این برای تیمی رخ نداده بود. آیا بایرن مونیخ نیز می تواند همان روند را تکرار کند؟ در دنیای فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.

 

در دیدار مقابل الاهلی عملرد خوبی ارائه دادیم و شایسته کسب پیروزی و رسیدن به فینال بودیم. البته می توانستیم زودتر گل دوم را به ثمر رسانده و کار حریف را تمام کنیم تا خیال مان راحت تر باشد. در کل بایرن مونیخ به هدف خود دست یافت و حالا ما در دیدار فینال حضور داریم. حالا شانس قهرمانی در جام باشگاه های جهان را در بازی پنج شنبه خواهیم داشت. بازی کردن در برابر تماشاگران وضعیتی عجیب و کمی متفاوت از آنچه در چند ماه گذشته به آن عادت کرده بودیم برایمان رقم زد. البته آنها همگی طرفداران الاهلی بودند، اما رفتارشان بسیار دوستانه بود."

دیدگاه‌ها