کد خبر : 1736811 | 22 بهمن 1399 ساعت 13:24 | 51.1K بازدید | 3 دیدگاه

حرکت ژاپنی پرسپولیس و مس مورد توجه سازمان لیگ

حرکت جالب پرسپولیس و مس در نظافت رختکن ورزشگاه، مورد توجه سازمان لیگ قرار گرفته است.

حرکت ژاپنی پرسپولیس و مس مورد توجه سازمان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته زمانی که مسئولان ورزشگاه آزادی به سراغ رختکن تیم میهمان رفتند تا آن را به حالت اولیه برگردانند، با صحنه جالبی مواجه شدند که این روزها در برخی دیگر از استادیوم های فوتبال ایران نیز دیده می‌شود؛ اعضای تیم مس رفسنجان نظافت رختکن را انجام دادند و اتاق به شکلی تمیز در اختیار مسئولان استادیوم قرار گرفت.

 

این اتفاق هفته گذشته در ورزشگاه یادگار امام و توسط تیم میهمان یعنی پرسپولیس نیز رخ داده بود و حالا اقدام مس و پرسپولیس مورد توجه سازمان لیگ نیز قرار گرفته و مسئولان برگزاری مسابقات از این رفتار حرفه ای استقبال کرده اند. سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ به تمجید از این رفتار پرداخته و البته به یاد خاطره ای قدیمی افتاده است.

 

سهیل مهدی می‌گوید: من خاطره خوبی از این موضوع دارم؛ زمانی که به عنوان ناظر بازی جوانان آسیا به ورزشگاه دستگردی رفتم، زمان زیادی برای آماده سازی استادیوم تا بازی بعدی نداشتیم. تیم فوتبال ژاپن که اولین بازی آن روز را انجام می‌داد، وقتی ورزشگاه را ترک کرد ما با عجله رفتیم تا رختکن را تمیز کنیم اما دیدیم که رختکن را نظافت کرده و به این شکل تحویل داده اند. این در دنیای امروز فوتبال به نوعی نشان دهنده کلاس و نظم تیمی است و تیمی که این نظم را رعایت می‌کند، در تمام شئون و البته روی نیمکت چنین نظمی را خواهد داشت. ما باید تلاش کنیم این فرهنگ را به دیگر تیم ها منتقل کنیم؛ چه این فرهنگ و چه رعایت نظم و انضباط در رختکن و روی نیمکت.

 

دیدگاه‌ها