کد خبر : 1736816 | 22 بهمن 1399 ساعت 13:31 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

صیادمنش و زاهدی هم‌قدم شدند (عکس)

جمع لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ اوکراین، در تیم زوریا لوهانسک جمع شد.

به گزارش "ورزش سه"، طی فصل ۲۱-۲۰۲۰ اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی به‌عنوان دو بازیکن ایرانی در تیم‌های اوکراینی حضور داشتند، اما این دو بازیکن قرار است در دور برگشت لیگ برتر این کشور هم‌بازی باشند و در کنار هم به میدان بروند.

 

شهاب زاهدی در دومین سال حضور در فوتبال اوکراین، در نیم‌فصل اول ۱۱ بار با پیراهن المپیک دونتسک به میدان رفت و ۸ گل به ثمر رساند، اما در نقل و انتقالات زمستانی راهی زوریا لوهانسک شد تا هم‌تیمی اللهیار صیادمنش، دیگر بازیکن جوان ایرانی شاغل در فوتبال این کشور شود.

زاهدی پس از انتقال پُر سر و صدا و قرارداد چهار ساله با زوریا لوهانسک در تمرینات این تیم حضور یافت و در مکان اردوی باشگاه‌اش که در زمین برفی بود، دست در گردن اللهیار صیادمنش وارد محل تمرین شد تا اولین برخورد این دو بازیکن ایرانی شکل بگیرد.

 

1571120

 

صیادمنش نیز علاوه بر ۶ حضور در مسابقات دور رفت لیگ برتر اوکراین و به ثمر رساندن یک گل، در رقابت‌های لیگ اروپا نیز توانست برابر لستر سیتی گلزنی کند و امیدوار است این روند خوب را در ادامه فصل حفظ کرده و داشته باشد.

 

یاران زاهدی و صیادمنش پس از وقفه دو ماهه مسابقات لیگ برتر اوکراین، روز شنبه هفته آینده در چهاردهمین بازی فصل باید به مصاف دِنسا، تیم سوم جدول بروند.

 

دیدگاه‌ها