کد خبر : 1736841 | 22 بهمن 1399 ساعت 15:00 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین برایثویت:

رقابت در بارسلونا بالاست ولی به خودم ایمان دارم

مهاجم دانمارکی بارسلونا تردید ندارد که در این باشگاه بازیکنی موفق و موثر خواهد شد.

رقابت در بارسلونا بالاست ولی به خودم ایمان دارم

به گزارش "ورزش سه"، مارتین برایثویت اعتماد به نفس بالایی دارد و مطمئن است که انتقالش به بارسا در نهایت یک انتقال موفق خواهد بود.

او یک سال پیش در چنین روزهایی از لگانس به بارسا پیوست. عثمان دمبله به شدت مصدوم شده بود و بارسا با محوز لالیگا توانست برایثویت را در خارج از پنجره انتقالات زمستانی جذب کند.

 

 

1568897

 

 

این مهاجم دانمارکی شروع خوبی هم داشت ولی رفته رفته به نیمکت تبعید شد. فصل جاری با حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسا، برایثویت هم اوج گرفت و در مقطعی بازیکن ثابت بود ولی با شروع درخشش آنتوان گریزمان، راهی نیمکت شد. او در 27 بازی برای بارسا 6 گل زده است.

 

 

1569857

 

 

برایثویت به خودش و توانایی هایش اطمینان دارد. او به کانال فوتبال کلاب گفت:« اهداف زیادی در سر دارم و می دانم که در بارسا موفق خواهم شد.

به خودم ایمان دارم و به تلاش ادامه می دهم تا این مسیر را ادامه دهم. در بارسا سطح رقابت خیلی بالاست و ستاره های بزرگی در تیم هستند ولی من ناامید نمی شوم. خوشبختانه مورد حمایت سرمربی و هم تیمی هایم قرار دارم. منتظر فرصت می مانم و تلاشم بر این است تا هر زمان در زمین هستم، بازیکنی موثر برای بارسلونا باشم. شک ندارم که موفق می شوم.»

 

 

دیدگاه‌ها