کد خبر : 1736861 | 22 بهمن 1399 ساعت 17:40 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک مصدوم مهم دیگر روی دست زیدان و رئال

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید نیز دچار مصدومیت شده و 20 روز قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

یک مصدوم مهم دیگر روی دست زیدان و رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب موفق شد با دو گل ختافه را شکست داده و وضعیت خود را در جدول لالیگا بهبود ببخشد. اما بدترین خبر برای زین الدین زیدان مصدومیت مارسلو، مدافع برزیلی و باتجربه این تیم از ناحیه کف پا بود و حالا به نظر می رسد او حدودا سه هفته نمی تواند رئال مادرید را همراهی کند.

 

1571010

 

مارسلو نهمین بازیکن مصدوم اردوی رئال مادرید لقب گرفته است و به نظر می رسد غیبت او در دیدار رفت مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان قطعی باشد. به جز این دیدار احتمالا زیدان قادر به استفاده از این مدافع برزیلی در مسابقات لالیگایی خود مقابل والنسیا، وایادولید و سوسیداد نخواهد بود.

 

در حال حاضر به جز مارسلو بازیکنانی چون سرخیو راموس، ادن هازارد، رودریگو، فده والورده، لوکاس واسکز، ادر میلیتائو، دنی کارواخال و آلوارو اودریوزولا نیز مصدوم هستند. البته چهار نفر آخر احتمالا طی روزهای آتی به اردوی رئال مادرید اضافه شده و می توانند به زودی برای این تیم به میدان بروند. مارسلو بعد از سپری کردن یک فصل پیچیده به دلیل مصدومیت های مکرر، در این فصل فقط یک بازی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود، اما حالا سه هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

دیدگاه‌ها