کد خبر : 1736872 | 22 بهمن 1399 ساعت 18:25 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری کلوپ؛ فصل جدایی در راه است؟

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از رفتار مدیران باشگاه ناامید شده است.

دلخوری کلوپ؛ فصل جدایی در راه است؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشته بقدری با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد که بسیاری تصور می کردند این اتفاق در فصل جاری نیز تکرار می شود، اما حالا و بعد از شکست مقابل منچسترسیتی آنها دیگر تقریبا شانسی برای فتح دوباره لیگ برتر ندارند. بی تردید مشکلات خط دفاعی و تعدد بازیکنان مصدوم مهم ترین عامل این افت محسوس بوده است.

 

1563449

 

از همان اوایل فصل ویرژیل فن دایک و جو گومز، دو مدافع ثابت و میانی لیورپول اسیب دیده و در ادامه جو ماتیپ نیز به این فهرست اضافه شد تا عملا مرسی سایدی ها حتی یک مدافع مرکزی سطح بالا نیز در اختیار نداشته باشند. یورگن کلوپ در بازار زمستانی به صراحت از مالکان آمریکایی لیورپول خواستار جذب کلیدو کولیبالی، مدافع سنگالی و 29 ساله ناپولی شد، اما پاسخ مدیران این باشگاه منفی بود.

 

جذب کالیدو کولیبالی برای لیورپول در حدود 100 میلیون یورو تمام می شد و در این بحران مالی اخیر ناشی از شیوع ویروس کرونا، پرداخت چنین رقمی برای مدیران باشگاه ممکن نبود. در نهایت لیورپول تنها موفق به جذب اوزان کاباک و بن دیویس شد و یورگن کلوپ بقدری به این دو بازیکن بی اعتماد است که در جریان دو شکست اخیر برابر برایتون و منچسترسیتی حتی یک دقیقه هم به آنها بازی نداده است. در روزهای اخیر اخباری در مورد دلخوری یورگن کلوپ و حتی احتمال جدایی او از لیورپول در پایان فصل منتشر شده و حالا این شایعات پررنگ تر شده است.

دیدگاه‌ها