کد خبر : 1736886 | 22 بهمن 1399 ساعت 20:20 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

شانس اصلی برای جذب مدافع فرانسوی مشخص شد

فابریتزیو رومانو، خبرنگار اسکای اسپورتس مدعی شد بایرن مونیخ از بیشترین شانس برای جذب دایوت اوپامکانو برخوردار است.

شانس اصلی برای جذب مدافع فرانسوی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان دایوت اوپامکانو، مدافع 23 ساله و فرانسوی لایپزیش در سال های اخیر باعث جلب توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی شده و بعید است این مدافع تنومند فصل بعد نیز در لایپزیش باقی بماند؛ تا جایی که در فاصله چند ماه مانده به پایان فصل گمانه زنی ها در مورد آینده این بازیکن شدت گرفته است.

 

بند فسخ مدافع فرانسوی 42.5 میلیون یورو است و گفته می شود اکثر غول های اروپایی خواهان جذب این بازیکن هستند؛ با این حال نشریه بیلد آلمان روز گذشته گزارشی در این باره منتشر کرد و مدعی شد که اکنون سه تیم از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن دایوت اوپامکانو برخوردار هستند که شامل بایرن مونیخ، لیورپول و چلسی می‌شود.

 

 

1543492

 

 

اکنون فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح و معتبر اسکای اسپورتس مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ اصلی‌ترین هدف نقل و انتقالاتی خود را در تابستان آینده به خدمت گرفتن اوپامکانو قرار داده و از بیشترین شانس برای جذب این بازیکن برخوردار است چرا که آنها آماده پرداخت بند آزادسازی مدافع فرانسوی هستند.


رومانو در ادامه ادعا کرده که دو باشگاه دیگر یعنی چلسی و لیورپول نیز همچنان به جذب دایوت اوپامکانو علاقمند هستند و پس از نهایی کردن این انتقال ناامید نشده‌اند.

دیدگاه‌ها