کد خبر : 1736908 | 22 بهمن 1399 ساعت 22:53 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود آسان سیتی به دور ششم FA Cup (عکس)

منچسترسیتی در یک بازی تقریباً آسان موفق شد با نتیجه 3-1 سوانسی را شکست داد و به مرحله بعدی جام حذفی انگلیس صعود کند.

صعود آسان سیتی به دور ششم FA Cup (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در دور پنجم رقابت‌های جام حذفی انگلیس یا FA Cup مهمان سوانسی بود که در پایان این مسابقه با نتیجه 3-1 به سود تیم پپ گواردیولا خاتمه یافت.

 

منچستر سیتی می توانست در همان لحظات ابتدایی بازی توسط گابریل ژسوس به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن توسط دروازه بان حریف دور شد.

 

در دقیقه 15 باز هم این گابریل ژسوس بود که یک موقعیت خوب گلزنی دیگر را از دست داد. سانتر خوب بنجامن مندی با ضربه ستاره برزیلی همراه شد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 22 ستاره اسپانیایی منچسترسیتی یعنی فران تورس حرکت فوق العاده ای از جناح راست انجام داد اما او در مصاف تک به تک با دروازه بان سوانسی مغلوب شد.

 

در دقیقه 30 بلاخره حملات منچسترسیتی نتیجه داد و این تیم به گل اول دست یافت. ارسال کایل واکر بدون اینکه به بازیکنی برخورد کند وارد دروازه سوانسی شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1571265

 

 

بلافاصله بعد از گل سوانسی می توانست گل تساوی را وارد دروازه منچسترسیتی کند اما ضربه فولتون با اختلافی بسیار کم از بالای دروازه عبور کرد و بازی در پایان نیمه اول با همان یک گل به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت.

 

 

1571267

 

 

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم منچسترسیتی به گل دوم دست یافت. رحیم استرلینگ در مصافی تک به تک با دروازه سوانسی موفق به گلزنی شد تا نتیجه 2-0 شود.

 

در دقیقه 50 اشتباهات مدافعان سوانسی در خط دفاعی باعث شد گابریل ژسوس در موقعیتی تک به تک قرار گیرد و برای بار سوم دروازه حریف را باز کند.

 

 

1571266

 

 

در دقیقه 77 سوانسی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ویتاکر بعد از یک حرکت عالی و با ضربه ای بسیار خوب دروازه منچستر سیتی را باز کرد تا نتیجه 3-1 شود.

 

در نهایت مسابقه با همان نتیجه 3-1 به سود منچسترسیتی تمام شد تا تیم پپ گواردیولا به دور ششم جام حذفی انگلیس صعود کند.

دیدگاه‌ها