کد خبر : 1736940 | 23 بهمن 1399 ساعت 08:26 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی: بچه‌های دانشگاه خوب جنگیدند و کم نگذاشتند

دارنده مدال نقره تالو در بازی‌های آسیایی گفت: مسابقات لیگ با کیفیت بالایی برگزار شد و به قدری همه چیز منظم و منسجم بود که احساس می‌کردیم در مسابقات جهانی و آسیایی حضور داریم.

کیانی: بچه‌های دانشگاه خوب جنگیدند و کم نگذاشتند
به گزارش "ورزش سه" و زهرا کیانی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان اظهار داشت: مسابقات با کیفیت بالایی برگزار شد و به قدری همه چیز منظم و منسجم بود که احساس می‌کردیم در مسابقات جهانی و آسیایی حضور داریم. نورپردازی مسابقات باعث شده بود که جو رقابت‌ها نسبت به گذشته رسمی و جدی‌تر باشد. سطح فنی بچه‌ها نیز خیلی بالا بود و تقریباً همه ملی‌پوشان در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده بودند. با اینکه چهار تیم در مسابقات حضور داشتند اما همه تیم‌ها قوی بودند و در نهایت چهار تیم نیز روی سکو رفتند.
 

ملی‌پوش تیم دانشگاه آزاد در خصوص اینکه دوری یک ساله ورزشکاران از مسابقات در عملکرد آنها قابل مشاهده بود، گفت: حتما این موضوع تاثیرگذار بود و مشخص بود که تمرینات منظم نبوده است. کرونا باعث شده بود که شرایط تمرین منظم مهیا نباشد اما با این حال بازیکنان حرفه‌ای و ملی آمادگی خود را حفظ کرده بودند. شاید پیشرفت خاصی حاصل نشده بود اما پسرفت نیز نداشتند و در سطح قبلی باقی مانده بودند، البته آسیب‌ها زیاد شده بود و خیلی از بازیکنان دچار آسیب دیدگی شدند و این موضوع به خاطر فشار مسابقات  و تمرینات کم بود. این اتفاقات می‌تواند باعث شوک به بچه‌ها شود تا دیگر تمرینات متوقف نشود.

 

دارنده تنها مدال نقره تاریخ  تالو ایران در بازی‌های آسیایی در خصوص نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد گفت: در بخش ساندا بازیکنان ما کم تجربه و جوان بودند اما با این وجود خیلی خوب ظاهر شدند و حتی یکی از بازیکنان جوان ما موفق به شکست صدیقه دریانی قهرمان جهان شد. بچه‌ها ما با وجود تجربه کم نسبت به بازیکنان سپاهان خوب  جنگیدند و چیزی کم نگذاشتند.  فکر می‌کنم در بخش ساندا تنها یک یا دو بازیکن ما سابقه اعزام به مسابقات برون مرزی را داشتند. در تالو البته 6 بر 4 نسبت به سپاهان برتری داشتیم.

 

کیانی در خصوص اینکه تعطیلی یک ساله باشگاه‌های ورزشی در حفظ آمادگی او تاثیرگذار نبوده است، گفت: قطعاً خیلی تاثیر داشت و تالو رشته‌ای است که به فضای زیادی برای اجرای فرم نیاز دارد. یک مدتی باشگاه‌ها تعطیل بود و نمی‌توانستیم تمرین کنم و مدتی نیز خانواده به خاطر شرایط کرونا اجازه حضور در باشگاه را نمی‌دادند. در این شرایط در منزل تمرینات بدنسازی انجام می‌دادم، اما این تمرینات به گونه‌ای نبود که بگویم از تعطیلی مسابقات برای پیشرفت استفاده کردم و آن چیزی که خودم دوست داشتم، نشد. همین که توانستم آمادگی جسمانی خود را حفظ کنم باز هم با این شرایط خوب بود.

 

دیدگاه‌ها