کد خبر : 1736950 | 23 بهمن 1399 ساعت 10:54 | 49.4K بازدید | 4 دیدگاه

هافبک اسپانیایی رئال مادرید به سیم آخر زد

موندو دیپورتیوو مدعی شد ایسکو بعد از عدم اعتماد زین الدین زیدان در دیدار گذشته این تیم مقابل ختافه به او خواهان جدایی از جمع کهکشانی‌ها شده است.

هافبک اسپانیایی رئال مادرید به سیم آخر زد

به گزارش "ورزش سه"، چند فصل پیش بود که ایسکو بعد از نیمکت‌نشینی های پیاپی در رئال مادرید تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت اما روی کارآمدن زین الدین زیدان شرایط را برای او تغییر داد و این ستاره اسپانیایی به یک مهره اصلی در ترکیب لوس بلانکوس تبدیل شد. 

 

 

1557848

 

 

با این وجود در دوره دوم حضور زیدان در رئال مادرید، این سرمربی فرانسوی نشان داده که علاقه چندانی به استفاده از ایسکو در ترکیب اصلی خود ندارد و طی یکی دو فصل گذشته این ستاره اسپانیایی دائماً با نیمکت‌نشینی دست و پنجه نرم کرده است.

 

رئال مادرید در هفته‌های اخیر با مصدومیت های پیاپی بازیکنانش روبرو بوده است؛ موضوعی که باعث شد زین الدین زیدان در دیدار سه شنبه شب برابر ختافه یک سری بازیکن ناشناخته را در لیست خود قرار دهد. با توجه به وضعیت پیش آمده انتظار می‌رفت که سرمربی فرانسوی رئال مادرید بالاخره به ایسکو اعتماد کند و او را مقابل ختافه در ترکیب اصلی قرار دهدد اما باز هم این اتفاق رخ نداد.

 

 

1570983

 

 

در همین ارتباط موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شده که هافبک اسپانیایی از شرایط موجود و عدم اعتماد زین الدین زیدان به او در دیدار مقابل ختافه عصبانی شده و تصمیم قطعی خود را برای جدایی اتخاذ کرده است.

دیدگاه‌ها