کد خبر : 1736961 | 23 بهمن 1399 ساعت 12:08 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

لیپی: این سه تیم هر کدام ۳۳ درصد شانس دارند

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است تمرکز اینتر روی رقابت های سری آ می تواند یک مزیت برای این تیم محسوب شود.

لیپی: این سه تیم هر کدام ۳۳ درصد شانس دارند

به گزارش "ورزش سه"، میلان در حال حاضر صدر جدول رقابت های سری آ را به خود اختصاص داده و با فاصله دو امتیازی نسبت به رقیب همشهری یعنی اینتر در رده اول قرار گرفته است. این در حالی است که قهرمان 9 دوره پیاپی سری آ یعنی یوونتوس با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم میلانی و فاصله هفت امتیازی تا صدر جدول در رده سوم قرار دارد.

 

 

1570306

 

 

در میان این سه تیم مدعی اینتر تمام تمرکز خود را روی رقابت‌های سری آ قرار داده است چراکه آنها با حذف از کوپا ایتالیا و پیش از آن لیگ قهرمانان اروپا روبرو شده اند؛ موضوعی که به گفته مارچلو لیپی می‌تواند یک مزیت برای تیم آنتوریو کونته باشد. او در این باره گفت: " زمان زیادی تا پایان رقابت‌ها باقی مانده است و باید موارد زیادی را در نظر گرفت.

 

برخی هنوز در لیگ قهرمانان اروپا هستند، برخی دیگر در کوپا ایتالیا و در هر صورت به دنبال فتح یک جام هستند. همچنین یک تیم دیگر در لیگ اروپا بازی می کند اما یک باشگاه تمام تمرکز خود را روی لیگ قرار داده است و می تواند فقط روی انجام یک بازی در هفته تمرکز کند. این یک مزیت است که نمی‌توان آن را دست کم گرفت. درست است که مسابقات بزرگ به شما انرژی می دهد اما در طولانی مدت می تواند اثر منفی بگذارد. با این حال من فکر می کنم که میلان، اینتر و یوونتوس هرکدام 33 درصد شانس بردن اسکودتو را دارند."

 

 

1568588

دیدگاه‌ها