کد خبر : 1736990 | 23 بهمن 1399 ساعت 14:30 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

چرا زلاتان برای تمدید قرارداد با میلان عجله ندارد؟

به نظر می رسد زلاتان ابراهیموویچ برای تمدید قرارداد با میلان هیچ عجله ای ندارد.

چرا زلاتان برای تمدید قرارداد با میلان عجله ندارد؟

به گزارش "ورزش سه"، در زمستان گذشته و بعد از اتمام قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با باشگاه آمریکایی لس آنجلس گلکسی، او دوباره به فوتبال اروپا و میلان بازگشت. فوق ستاره سوئدی در 39 سالگی نیز کاملا آماده نشان می دهد و هیچ نشانه ای از کندی در بازی او دیده نمی شود.

 

فوق ستاره سوئدی اکنون در آستانه 40 سالگی در آماده ترین فرم ممکن به نظر می رسد و به جرأت می‌توان از او به عنوان مهمترین دلیل صدرنشینی میلان در فصل جاری رقابت‌های سری آ یاد کرد. زلاتان ابراهیموویچ با وجود اینکه چند مسابقه این فصل را به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا از دست داده اما اکنون با 14 گل زده دومین گلزن برتر سری آ محسوب می شود.

 

 

1570367

 

 

قرارداد ستاره سوئدی با میلان چند ماه دیگر به اتمام می‌رسد و طی ماه‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با احتمال ماندن او در روسونری مطرح شده است. از طرفی گفته می‌شود مدیران میلان از جمله پائولو مالدینی به شدت شرایط تمدید قرارداد با ایبرا را بررسی می کند.

 

با وجود که گفته می‌شود تمدید قرارداد زلاتان با میلان قریب‌الوقوع خواهد بود اما برخی گزارشات حاکی از آن است که ستاره سوئدی هیچ عجله ای برای این موضوع ندارد. بر این اساس ایبرا قصد دارد تا پایان فصل صبر کند تا ببیند آیا بدنش برای یک فصل دیگر نیز آماده حضور در سطح اول فوتبال اروپا خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها