کد خبر : 1736994 | 23 بهمن 1399 ساعت 14:59 | 108.7K بازدید | 2 دیدگاه

ادامه جنجال ها پیرامون قرارداد فوق ستاره

این قانون باعث انتقال مسی به PSG می شود؟

لیونل مسی این بار در بخش مالیاتی یک رکورد حیرت انگیز را از خود به جای گذاشته است.

این قانون باعث انتقال مسی به PSG می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، اخیراً تایید شد که لیونل مسی یکی از افرادی است که بیشترین مالیات را در کشور اسپانیا می‌پردازد؛ در واقع آمار و ارقام نشان می‌دهد مبلغی که فوق ستاره آرژانتینی از سال 2017 بابت این موضوع پرداخت کرده معادل مالیات 120 هزار شهروند عادی بوده است.

 

بعد از این که چندی پیش جزئیات قرارداد لیونل مسی با بارسلونا منتشر شد، سیل تفسیرها و قضاوت ها بود که به سمت برنده شش باره توپ طلا روانه شد.

 

 

1568421

 

 

با وجود تمام انتقاداتی که در این مدت به لیونل مسی وارد شده، 'El Periódico گزارش داده که فوق ستاره آرژانتینی بخش اعظم درآمد خود که 370 میلیون یورو برآورد شده را به مالیات اختصاص می دهد‌.

 

رسانه فوق الذکر گزارش داده که مالیات بر درآمد ثابت و متغیر مهم ترین پرداختی لیونل مسی در این زمینه محسوب می‌شود؛ دستمزد 138 میلیون یورویی در سال که 70 میلیون آن به بحث مالیات اختصاص پیدا می‌کند و مسی را به یکی از بزرگترین کمک کنندگان به خزانه عمومی کشور اسپانیا تبدیل کرده است؛ عددی که حتی در مجموع به 72 میلیون یورو هم می‌رسد.

 

از طرفی در این گزارش عنوان شده کل مالیات پرداختی توسط مسی شامل مالیات ثروت خالص، حق تصویر و مشاغل دیگر می‌شود که فوق ستاره آرژانتینی به تجارت در آنها می پردازد.

 

مسی اکنون نه در زمین فوتبال بلکه در بحث مسائل مالیاتی یک رکورد جدید را به نام خود ثبت کرده است و این گزارش نشان می‌دهد که انتقادات از او طی روزهای اخیر بابت درآمدش تا حدودی ناعادلانه بوده است چرا که آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن است که فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بخش زیادی از درآمد خود را به مالیات اختصاص می دهد. در واقع از مبلغ 555 میلیون یوروی منتشر شده توسط ال موندو مسی سالانه فقط 185 میلیون یورو آن را دریافت می کند و 370 میلیون یورو وارد خزانه کشور اسپانیا می شود.

 

 

1571357

 

 

گفتنی است لئو مسی ماه‌های پایانی قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا پشت سر می‌گذارد و تیم هایی نظیر پاری سن ژرمن و منچستر سیتی به شدت شرایط جذب یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را بررسی می‌کنند. اکنون هم این قضیه یعنی مسائل مالیاتی نیز می‌تواند به یکی از دلایل تبدیل شود که مسی را بیش از قبل برای جدایی از بلوگرانا تغییر کند؛ مشکلی که کریستیانو رونالدو نیز در زمان حضور در رئال مادرید با آن روبرو شده بود و می‌توان گفت که یکی از دلایل جدایی از رئال مادرید نیز همین دردسر های مالیاتی در کشور اسپانیا به شمار می‌آمد.

دیدگاه‌ها