کد خبر : 1736999 | 23 بهمن 1399 ساعت 15:10 | 183.5K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان ایرانی بعد از نمایش تاریخی

حراج پیراهن و دستکش دنیل داوری پس از شگفتی بزرگ

دنیل داوری گلر ایرانی اسن آلمان این روزها به ستاره اول تیم شگفتی سازش تبدیل شده است.

حراج پیراهن و دستکش دنیل داوری پس از شگفتی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، تیم سطح چهارم روت وایس اسن در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی آلمان، سه شنبه شب میزبان بایرلورکوزن یکی از مدعیان قهرمانی بوندس لیگا بود و دست به کار بزرگی زد و این تیم را از گردونه رقابت ها کنار زد.

 

 

1568609

 


این دیدار که در اسن استادیوم برگزار شد، دانیل داوری دروازه بان ایرانی در ترکیب روت وایس اسن حضور داشت و عملکرد خیره کننده ای را از خود به نمایش گذاشت. او با 10 سیو در جریان بازی، نقش بسیار تأثیرگذاری در تساوی تیمش در پایان 90 دقیقه داشت و در حالیکه لورکوزن در وقت های اضافه توسط لئون بایلی در دقیقه 105 به گل رسیده بود، اما یاران داوری دوبار دروازه حریف را باز کردند تا با کامبکی رویایی، موفق به شکست لورکوزن شده و راهی مرحله یک چهارم نهایی دی اف بی پوکال شوند.

 

 

1568607

 

 

اسن تاکنون 4 بازی را در جام حذفی پیروز شده و این موفقیت بزرگ، هواداران باشگاه را غرق در شادی و به نوعی شگفت زده کرده است. موفقیتی که سبب شده باشگاه دست به کار جالبی بزند.

 

 

1568610

 

 

طبق ادعای رسانه های المانی، پیراهن 4 بازیکن اسن که در این 4 بازی درخشیده اند به فروش گذاشته شده. پیراهن و دستکش دنیل داوری نیز جزو مواردی است که در  وبسایت "EBAY" برای فروش گذاشته شده است.

پیراهن و دستکش دنیل داوری و پیراهن های کفکیر، سدریک هارنبروک و فلیکس هرزنبروخ اکنون برای خرید در دسترس است.

 

 

1571454

 

دیدگاه‌ها