کد خبر : 1737008 | 23 بهمن 1399 ساعت 15:53 | 41.3K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره ناراضی و 80ثانیه معطل کردن بدنساز رئال(عکس)

ایسکو هفته های پایانی حضورش در رئال را پشت سر می گذارد و فصل بعد باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد. او این روزها شرایط آرمانی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه شنبه شب در زمین خود میزبان ختافه بود و در نهایت توانست با دو گل کریم بنزما و فرلاند مندی از سد حریف خود گذر کند.

در این بازی رئال غایبان زیادی داشت و به خصوص دست زیدان در خط میانی کاملا بسته بود. مصدومیت فده والورده و محرومیت تونی کروس باعث شده بود تا تنها لوکا مودریچ، کاسیمیرو و ایسکو به عنوان هافبک در دسترس باشند. ایسکو هم دو روز پیش با رهایی از بند مصدومیت به بازی رسید.

 

 

1557848

 

 

زیدان در میان تعجب، ترکیب تیمش را بدون ایسکو و با ماروین پارک بازیکن 20 ساله ناشناخته روانه میدان کرد. ایسکو دقیقه 75 بود که وارد زمین شد تا مشخص شود او دیگر جایی در ایده های زیزو ندارد. ایسکو حتی در انتقالات ژانویه قصد جدایی از رئال را داشت ولی پیشنهاد مناسبی برای او نرسید و چاره ای جز ماندن نداشت. آخرین بار ایسکو 8 نوامبر در شکست 4-1 از والنسیا در ترکیب ثابت رئال به میدان رفته بود.

 

دوربین های شبکه گل تی وی تصاویری جالب و عجیب از ایسکو در هنگام بازی رئال و ختافه شکار کرده اند.

زمانی که او از سوی زیدان برای گرم کردن فراخوانده شد، یک دقیقه و بیست ثانیه بدنساز رئال را معطل کرد تا کار دویدن کنار زمین را شروع کند. در این تصاویر ایسکو درگیر بستن موی خود بود و این کار 80 ثانیه زمان برد!

 

 

1571425

 

دیدگاه‌ها